Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Blog chmura tagów
Ekspozycja obuwia w sklepie obuwniczym 0
Ekspozycja obuwia w sklepie obuwniczym

Właściwa ekspozycja obuwia to podstawa, bez której sklep obuwniczy nie ma szansy bytu. Poświęcając należytą uwagę ekspozycji, będziemy mieć pewność, że Klienci znają nasz asortyment i wiedzą o nowościach w sklepie. Zachęcająca wystawa potrafi bowiem być równie skuteczna co...

czytaj całość »
Sztuczne owoce i warzywa jako element marketingu sensorycznego 0

sztuczne owoce i warzywaAż 80% wszystkich naszych reakcji wywołują zmysły. Działające na nie bodźce powodują konkretne emocje. Poszczególne emocje z kolei wpływają na nasze działania. Tę wiedzę już od lat wykorzystują mniejsze i większe marki, wpływając na decyzje zakupowe swoich klientów. Wszystkie działania, które mają na celu wywołanie pozytywnych emocji w konsumentach i połączenie ich z produktami i marką, są nazywane marketingiem sensorycznym.

Nie musisz mieć ogromnej wiedzy i doświadczenia, żeby wprowadzić podobne praktyki w swoim sklepie. Wystarczy wiedzieć, że klienci kupują zmysłami. Świadomość występowania tego mechanizmu daje ogromne możliwości. Możesz wykorzystać naprawdę wiele ciekawych i bardzo prostych i tanich trików.

czytaj całość »
Technorattan - idealny wiosenny akcent w Twoim sklepie 0

koszyki z polirattaniWiosna to idealny czas na wiosenne porządki. Zwykle robimy je w domu lub wokół domu. Ale początek wiosny to dobry czas także na pewne zmiany w sklepie. Pierwsze ciepłe dni, pierwsze wypady za miasto. To czas, kiedy Klienci chętniej niż na zakupy, wybierają się w plener. Dlatego warto wprowadzić do sklepu powiew świeżości, który przyciągnie do wnętrza i zachęci do zakupów. Może w tym pomóc technorattan - typowo wiosenny akcent w sklepie.

Koszyki na drobne produkty - mała wielka zmiana

Jeśli nie chcemy wprowadzać w sklepie dużych zmian, a jedynie go odświeżyć, przydatne są polirattanowe kosze. W sklepach spożywczych sprawdzają się świetnie na pieczywo lub owoce. Można je łatwo umyć pod bieżącą wodą, a ich właściwości na tym nie stracą.

czytaj całość »
Potykacze reklamowe – promuj nimi swój biznes 0

potykacz aluminiowyStojaki reklamowe to dobrze znane wszystkim przedsiębiorcom akcesoria. Pozwalają na zwrócenie uwagi klientów, jeszcze zanim przestąpią próg sklepu albo lokalu usługowego. Są świetnym elementem wyróżniającym w miejscu, gdzie jest ich dostępnych bardzo dużo. Tam niezwykle ważne jest wyróżnienie się z tłumu i zaoferowanie czegoś wyjątkowego. Potykacze świetnie się w takich sytuacjach sprawdzają.

Potykacze reklamowe, które przyciągają do sklepu

Stojaki, na których możesz umieścić napis lub plakat to rozwiązanie dla każdego rodzaju sklep. Nie ma tu znaczenia branża ani towar, jaki sprzedajesz. Najważniejsze jest to, aby treść reklamy była atrakcyjna. Najbardziej przyciągają wzrok i uwagę krótkie hasła.

Promocja albo wyprzedaż to idealne słowa do umieszczenia na tablicy. Jeśli dodasz do tego atrakcyjną cenę, masz szansę wyróżnić się na tle konkurencji, ponieważ klienci dowiedzą się już czegoś o Twoim sklepie - bez wchodzenia do niego. Dodatkowo oferta może się okazać na tyle kusząca, że nie poczują już potrzeby dalszego poszukiwania.

czytaj całość »
Instrukcje, regulaminy i procedury – niezbędne akcesoria do sklepu 0

wywieszki sklepowe BHPTabliczki i wywieszki sklepowe mogą służyć informowaniu klientów - na przykład o godzinach otwarcia sklepu, ofercie albo cenniku. Nie masz obowiązku ich wywieszania, ale często ułatwiają robienie zakupów. Nieco inaczej jest z instrukcjami BHP, które służą pracownikom Twojego sklepu. To na Tobie ciąży obowiązek ich udostępnienia tak, aby każdy dokładnie się z nimi zapoznał. Z pomocą przychodzą wtedy gotowe instrukcje i regulaminy!

Ogólna instrukcja BHP – uniwersalna do każdego sklepu

Instrukcja ogólna BHP to absolutna podstawa w miejscu pracy. Sprawdzi się w każdym sklepie oraz lokalu usługowym. Zawiera podstawowe zasady, jakich należy przestrzegać w miejscu pracy. Należy oczywiście opracować przepisy dla poszczególnych stanowisk. Jednak ogólna instrukcja powieszona na ścianie jest idealnym zbiorem podstawowych zasad w pigułce dla wszystkich! Dzięki temu spełnisz swój obowiązek, a pracownicy będą się czuli pewniej i bezpieczniej.

czytaj całość »
Wyposażenie sklepu - 15 małych, ale przydatnych akcesoriów 0

Wyposażenie sklepów to nie tylko meble.

Pamiętaj o tym, jeśli właśnie otwierasz i wyposażasz swój sklep. Potrzebujesz do jego odpowiedniego funkcjonowania także dodatkowych elementów i gadżetów. Poniżej przedstawiamy listę 15 małych, ale przydatnych akcesoriów w sklepie. Wykorzystaj je w zależności od rodzaju biznesu, jaki prowadzisz.

metkownica sklepowa1. Metkownice, metki, tusze

Metkownice z metkami i odpowiednim trwałym tuszem to tradycyjny gadżet do oznaczania produktów. Może wydawać Ci się dziś nieco przestarzały, ale w wielu sytuacjach wciąż idealnie się sprawdza. Niekoniecznie do naklejania cen. Wykorzystasz metkownice także do oznaczania innych informacji. Na przykład przydatności produktu do spożycia lub daty jego zapakowania. To świetny pomysł, kiedy dostarczasz catering na dowóz lub sprzedajesz jedzenie na wynos

czytaj całość »
Cenówki i cenniki sklepowe – przydatne w każdym sklepie 0

Niektóre małe elementy wyposażenia sklepu mogą się wydawać z pozoru nieistotne. Oczywiście na etapie otwierania biznesu, takie szczegóły jak cenówki i cenniki sklepowe, wydają się dość odległe. Jeśli jednak do otwarcia sklepu pozostało niewiele czasu, powinieneś zacząć zaopatrywać się w tego typu akcesoria. W jaki sposób mogą się przydać w Twoim sklepie lub lokalu usługowym?

zawieszki sklepowe na kratę

Miejsce na niezbędne informacje o produkcie

Cenówki są niezbędnym elementem w sklepie ze względu na swój informacyjny charakter. Z ich pomocą poinformujesz Klientów o najważniejszych informacjach o produkcie. Takimi informacjami są nie tylko cena, której podanie jest Twoim obowiązkiem. Informacje o produkcie to także jego model, parametry lub wymiary. Wszystko to, co potrzebują wiedzieć Klienci, zanim wybiorą produkt odpowiedni właśnie dla siebie.

czytaj całość »
Ramki plastikowe i podstawki sklepowe - rodzaje i zastosowanie 0

Akcesoria z pleksi i plastiku to popularne elementy wyposażenie sklepów różnych branż. Są lekkie, a jednocześnie wytrzymałe. Tanie, a służą przez lata. Potrafią znacznie ułatwić funkcjonowanie sklepu lub lokalu. Przedstawiamy najpopularniejsze i najchętniej wybierane przez Klientów akcesoria z tej kategorii z asortymentu ABM.

ramka z pleksi

1. Ramki sklepowe plastikowe

Posłużą zarówno w sklepie, jak i lokalu usługowym. W miejscu sprzedaży - prezentując ulotki reklamowe lub informacje o promocji. Postawione na ladzie poinformują Klientów o możliwości wymiany lub zwrotu towaru. Z kolei w lokalach mogą służyć jako ramki na menu lub cennik. Jeśli jesteś właścicielem restauracji, wykorzystaj obrotową ramkę do postawienia menu na każdym ze stolików. To szczególnie przydatne, jeśli oferujesz menu sezonowe lub promocyjne. Wtedy funkcjonuje ono równolegle przy standardowym menu w formie broszury.

czytaj całość »
Kasetki i skrytki metalowe do sklepu 0

Kasetki i skrytki to akcesoria do sklepu, które zapewniają odpowiednie bezpieczeństwo.Są miejscem, w których możesz schować najbardziej wartościowe przedmioty lub pieniądze. Tak naprawdę możesz wykorzystać je na różne sposoby, w zależności od Twoich  potrzeb. Poniżej przedstawiamy kilka zastosowań metalowych kasetek.

Kasetka na monety i banknoty

metalowa skrytka

Ponieważ mali przedsiębiorcy coraz częściej wybierają małe, nowoczesne kasy fiskalne, potrzebują specjalnego miejsca na przechowywanie pieniędzy. Aby wykorzystać kasetkę w tym celu, wybierz taką ze specjalnym wkładem na bilon. Wkład możesz także w każdej chwili dokupić lub wymienić na nowy. To rozwiązanie bardzo praktyczne, ponieważ pozwala na uporządkowanie monet według nominałów. Wygodna rączka sprawi, że łatwo i wygodnie przeniesiesz kasetkę w inne miejsce. 

czytaj całość »
Torby papierowe w sklepie w trosce o naszą planetę 0

torby-papierowe

Plastik zagraża nam wszystkim. Przed zmianami klimatycznymi spowodowanymi zanieczyszczeniem środowiska, nie uchroni się nikt. Chyba że postanowimy wszyscy zadbać o naszą Planetę. Wszyscy - to znaczy zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci. Współpraca i wspólne, zwarte działanie może przynieść tylko dobre skutki. Jednym z takich działań jest rezygnacja z używania torebek foliowych i przerzucenie się na przykład na torby papierowe.

Budowanie marki przyjaznej środowisku

Ruchy proekologiczne stają się z dnia na dzień coraz popularniejsze. Wielkie, światowe marki codziennie decydują się na wprowadzanie rozwiązań zerowaste. Możemy dywagować, czy robią to z realnej potrzeby serca i wiary w ich słuszność, czy z powodów marketingowych. Jedno jest pewne – taka postawa poprawia wizerunek marki w oczach odbiorców. Co więcej, angażując ich w swoje akcje, buduje w nich poczucie przynależności do określonej grupy. Ludzi pozytywnych, dobrych, troszczących się nie tylko o siebie, ale o wspólne dobro!

czytaj całość »
Tablice reklamowe - potykacze. Wszystko, co musisz o nich wiedzieć. 0

Potykacz drewnianyPotykacze

przyciągają nas swoją treścią. Każdy, kto decyduje się na taki rodzaj promocji, powinien zastanowić się, czego tak naprawdę oczekuje od tego elementu wyposażenia. Jakie jest odpowiednie miejsce na umieszczenie stojaka reklamowego?

Stojak reklamowy

może być umieszczony na zewnątrz lub wewnątrz lokalu usługowego albo sprzedażowego. Umieszczony przed wejściem będzie zachęcał Klientów do wejścia do środka. Postawiony wewnątrz może pełnić funkcje informacyjne lub promocyjne. Potykacz drewniany lepiej sprawdzi się w miejscach, w których nie będzie narażony na duże działanie czynników atmosferycznych. Jest dobrym wyborem na lato, ale gorzej się sprawdzi zimą. Wtedy lepiej sobie radzą potykacze metalowe. Powinniśmy wziąć pod uwagę te czynniki, wybierając stojak.

 

 

czytaj całość »
Ramy OWZ – nowy sposób na reklamę 0

Ramy OWZ – nowy sposób na reklamę | Wyposazamysklepy.pl

Ramki OWZCoraz częściej spotykanym sposobem na prezentację plakatów reklamowych lub innych wydruków, stają się ramy OWZ. Ta na pierwszy rzut oka skomplikowana nazwa, to nic innego jak skrót od słów „otwórz-włóż-zamknij”. Działanie takiej ramki jest tak samo proste, jak jego nazwa.
OWZ, czyli otwórz-włóż-zamknij


Ramka OWZ jest stworzona z pleców z twardego PCV, aluminiowych profili oraz folii antyrefleksyjnej. Wymiana jej zawartości odbywa się od frontu. Po odchyleniu profili ramy, wyjmujemy z jej wnętrza stary plakat i wkładamy nowy. Następnie z powrotem zamykamy profile i gotowe! Cały proces to dosłownie kilka ruchów.

czytaj całość »
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium