Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Blog chmura tagów
Stojak reklamowy – 3 powody, dla których warto go mieć 0
Stojak reklamowy – 3 powody, dla których warto go mieć

Stojak reklamowy – 3 zalety

Stojak reklamowy, czyli tak zwany potykacz lub koziołek. Chcesz zachęcić Klientów do odwiedzenia sklepu? Poinformować o nowych godzinach otwarcia? Potykacz przydaje się zwłaszcza w sklepach, lokalach usługowych i biurach. Oto trzy zalety stojaków reklamowych.

Potykacz reklamowy zewnętrzny – dlaczego jest skuteczny

Niektórzy mogą uważać, że tablica reklamowa to niepotrzebny gadżet. Jednak sklepy, które z nich korzystają, wiedzą, jak bardzo są przydatne. Pozwalają na prezentowanie informacji oraz przekazów reklamowych.

Za pomocą potykacza reklamowego wyróżnimy akcję promocyjną, poinformujemy o kierunku kolejki czy godzinach otwarcia. Stojak przed wejściem do lokalu oddziałuje na przechodniów za sprawą zachęcających komunikatów.

 

Oto 3 zalety stojaków reklamowych:

1. Stojaki przyciągają uwagę Klientów

Wyróżnienie się na tle konkurencji jest ważne zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. Sieci projektują kreatywne witryny sklepowe i organizują akcje promocyjne. W promowaniu lokalu warto wykorzystać również stojaki reklamowe.

Na stojaku zapisujemy krótkie, chwytliwe hasła. Komunikaty mogą dotyczyć aktualnej promocji czy nowej oferty. Grafika lub rysunek na tablicy kredowej z pewnością zwiększają zainteresowanie odbiorców.

Treść powinna być dostosowana do naszej grupy odbiorców i być dla nich zrozumiała.

Ważne też, aby komunikat był zapisany na potykaczu w sposób czytelny.

Niektóre branże zwracają uwagę Klientów poprzez stosowanie kreatywnych przekazów. Zdecydowany prym wiedzie tutaj branża gastronomiczna. Biura, banki czy hotele stosują natomiast nieco bardziej stonowane komunikaty.

 

2. Na tablicach prezentujemy istotne informacje

W sklepach odzieżowych i obuwniczych świetnie sprawdzają się ekrany multimedialne. Służą one do wyświetlania reklam. Natomiast stojak pozwala na prezentowanie krótkich informacji.

Potykacz sprawdza się do przekazywania różnych komunikatów. Zarówno reklamowych, jak i informacyjnych.

Aby stojak spełniał swoją funkcję, należy umieścić go w widocznym miejscu. Na przykład tuż przy wejściu lub w centralnej części sklepu.

 

3. Stojaki umożliwiają szybką zmianę komunikatu

Trzecią zaletą stojaków jest to, że pozwalają szybko zaktualizować lub zmienić informacje. Wystarczy wymazanie zapisu na tablicy kredowej lub wymiana plakatu w stojaku OWZ. Dzięki temu nasi Klienci są zawsze na bieżąco z tym, co u nas słychać.

 

Stojak na plakaty i stojak kredowy – zastosowanie

Potykacze są przydatne w różnych branżach. Sprawdzą się zarówno w sklepach, jak i biurach czy restauracjach.

Zastosowanie stojaków i przykładowe komunikaty:
– sklepy różnych branż (spożywcze, przemysłowe, drogerie) – kierunek kolejki, produkty objęte promocją.
– biura – godziny otwarcia biura, informacja o przerwie w pracy.
– restauracje, kawiarnie, bary – polecane dania i napoje z menu.
– hotele, pensjonaty – informacja o parkingu.

Potrzebujesz stojaków do swojego lokalu? Znajdziesz je w sklepie ABM – producenta wyposażenia do sklepów i biur.

 

Przeczytaj również:

Regały koszowe do sklepu:

https://wyposazeniedlasklepow.pl/sklep-spozywczy/regal-koszowy-kosze-sklepowe-z-drutu/

Przydatne akcesoria do biura i nie tylko:
https://blog.abm.com.pl/4-najbardziej-przydatne-akcesoria-biurowe/

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium