
Podczas wyboru wyposażenia do sklepu, warto poznać firmy, które go oferują. Każdy producent wyposażenia sklepów prezentuje nieco inną ofertę. Niektórzy poza meblami oferują dowóz mebli, montaż, a nawet wykonanie projektu sklepu.
Podczas wyboru wyposażenia do sklepu, warto poznać firmy, które go oferują. Każdy producent wyposażenia sklepów prezentuje nieco inną ofertę. Niektórzy poza meblami oferują dowóz mebli, montaż, a nawet wykonanie projektu sklepu.
Wyposażenie sklepu to pierwszy krok w drodze do rozpoczęcia działalności. Odpowiednio dobrane meble i akcesoria pozwalają atrakcyjnie eksponować towar. Ważne, by wyposażenie zachowywało funkcjonalność, a jednocześnie...
Wyposażenie stacji paliw uwzględnia ekspozycję artykułów samochodowych i produktów spożywczych. Dzięki temu stacja to nie tylko miejsce zakupu paliwa. Jakie jest podstawowe wyposażenie stacji benzynowej?
Każdy dom to niepowtarzalna historia i klimat miejsca. W domach przeżywamy momenty szczęścia i smutku, celebrujemy rodzinne chwile i jesteśmy naprawdę sobą. Wracając myślami do dzieciństwa, pamiętamy stół, przy którym siadała cała...
Jak stworzyć meble na wymiar idealne do swojego wnętrza?
Możemy wybrać 3 rozwiązania na meble na zamówienie:
1. Meble autorskie z realizacją na zamówienie, wg według własnego projektu - to wymaga zaawansowanej wiedzy w zakresie projektowania i niezbędna byłaby znajomość programów do projektowania 3D. Na dalszym etapie na pewno pracochłonne będzie znalezienie odpowiedniego wykonawcy mebli.
2. Meble zaprojektowane przez architekta wnętrz - możemy zlecić zaprojektowanie mebli do biura architektonicznego, które współpracuje z producentami mebli.
3. Projekt i realizacja mebli w rękach jednej firmy, która zrealizuje dla nas kompleksowo całość przedsięwzięcia.
Wyposażenie sklepu z elektroniką i artykułami gospodarstwa domowego wymaga funkcjonalnych rozwiązań. Różne rodzaje i rozmiary sprzętów sprawiają, że nie da się wykorzystać jednego, uniwersalnego sposobu ekspozycji. Musi być dopasowany pod konkretne produkty, aby najlepiej pokazać wszystkie ich atuty. Jak więc stworzyć idealny sklep z AGD i RTV?
Podział na poszczególne segmenty ułatwi organizację w sklepie i jest absolutną podstawą. Klienci przyzwyczaili się już do tego, że piekarników i mikrofalówek należy szukać mniej więcej w tym samym obszarze. Z kolei myszek komputerowych czy słuchawek – w okolicy komputerów i laptopów. Im bardziej intuicyjny jest podział, tym większa pewność, że klienci znajdą to, czego szukają. A później to kupią.
W ABM wprowadzamy profesjonalne usługi docinania i oklejania płyt meblowych. Możemy także wyprodukować dla Państwa nietypowe meble z płyty laminowanej.
Na co dzień w ABM dbamy o to, żeby sklepy w całej Polsce były funkcjonalnie i atrakcyjnie wyposażone. Wiemy, że to przekłada się na komfort nie tylko właścicieli sklepów, ale też ich Klientów. Dlatego już od niemal 30 lat projektujemy wnętrza sprzedażowe i produkujemy meble sklepowe. Nowoczesny park maszyn pozwala nam sprostać potrzebom najbardziej wymagających Klientów.
Podesty i stoliki do ekspozycji to elementy wyposażenia, które można wykorzystać w każdym wnętrzu. Dzięki swojej uniwersalności dopasują się do reszty umeblowania. Z kolei praktyczność i mnogość zastosowań pozwolą na ciekawą aranżację i możliwość częstych zmian. Tak, aby urozmaicić ekspozycję w sklepie albo uatrakcyjnić lokal usługowy.
Ekspozycja dostosowana do indywidualnych wymagań
Stoliki ekspozycyjne można wykorzystywać w kilku celach. Po pierwsze – aranżując stałą ekspozycję. Jeśli mamy do czynienia z dużą przestrzenią, idealnie sprawdzą się do prezentowania produktów w centralnej części sklepu. Po drugie – jako miejsce promocji. Wtedy aranżujemy je pod konkretną promocję i towar. Stoliki są na tyle lekkie, że z łatwością można je przemieszczać, a ich rozmiar dobrać do indywidualnych wymagań.
Eksperci mówią jednogłośnie — w tym roku we wnętrzach królować będzie trend eko. Widoczny nie tylko w wizualnych nawiązaniach do natury, ale także w wykorzystaniu naturalnych materiałów i ekologicznych rozwiązań. Każdy z trendów można z powodzeniem wprowadzić do wnętrza sklepowego, ponieważ to rozwiązania bardzo proste i uniwersalne. A przy tym efektowne!
Kolory we wnętrzach na rok 2020
Kolorami roku 2020 są wszystkie barwy i odcienie natury. Przede wszystkim zielenie, błękity, brązy czy korale. Prezentują się pięknie na ścianach, ale równie dobrze możemy dodać wnętrzu koloru poprzez meble lub dodatki. Piaskowa sofa lub fotele albo kotary w przymierzalni w odcieniu głębokiej butelkowej zieleni? Właśnie o to chodzi! Jeszcze mniejsze akcenty, które jednak będą widoczne, to kolorowe lampy, poduszki lub wazony na kwiaty.
Krajalnice to sprzęty, które bardzo ułatwiają funkcjonowanie sklepów, lokali usługowych, a także kuchni w domach prywatnych. Jednak te, które są idealnie w domu, nie sprawdzą się w sklepach lub restauracjach. Krojenie sera, wędliny i innych produktów spożywczych na dużą skalę wymaga nieco innych rozwiązań – bardziej wydajnych i profesjonalnych.
Krajalnica sklepowa do sklepu, lokalu lub firmy
Idealna krajalnica do sklepu, firmy kateringowej albo do restauracji to profesjonalna krajalnica, dostosowana do częstego i nasilonego użytku. Jest znacznie większa niż te domowe, ale także bardziej solidna i wytrzymała. Jednak żadna, nawet najdroższa krajalnica, nie zapewni nam dożywotniej gwarancji bez konieczności wymiany niektórych części. W sklepach może to być nawet potrzebne jeszcze częściej, ze względu na dużą eksploatację. Tak już jest, że trzeba o nią regularnie dbać i jest to naturalna kolej rzeczy.
Nikogo chyba nie zaskoczy fakt, że liderem w sprzedaży ciętych kwiatów w Europie jest Holandia. Ten kraj, który kojarzymy z kolorowymi tulipanami, produkuje niemal 7 mld kwiatów rocznie. W przypadku Polski jest to niecały milion, choć z roku na rok ta liczba rośnie. Obecnie kwiaty kupimy już nie tylko w kwiaciarniach lub sklepach florystycznych. Spotykamy je także w supermarketach na wydzielonych stoiskach. A nawet w automatach dostępnych przez całą dobę – na przykład przy stacjach benzynowych. Z powodu tej rosnącej popularności kwiatów coraz więcej osób decyduje się na ich sprzedaż. Dlatego dziś odpowiadamy na pytanie, jak wygląda idealne wyposażenie kwiaciarni lub stoiska z kwiatami.
Rośliny to wyjątkowo wymagający towar, jeśli chodzi o jego ekspozycję. Potrzebują odpowiedniego nawodnienia, nasłonecznienia i temperatury. Oczywiście wszystko zależy od gatunku – niektóre kwiaty są bardziej wymagające, inne mniej. Jednak stworzenie dla nich optymalnych warunków jest absolutną podstawą. Weźmy za przykład kwiaty cięte. Zbyt wysoka temperatura spowoduje więdnięcie, zbyt niska – zmarznięcie i oklapnięcie płatków. Aby utrzymać kwiaty jak najdłużej w świetnej kondycji, możesz wykorzystać witryny chłodnicze. Pamiętaj o tym, aby zapewnić kwiatom stały dostęp do świeżej wody. Odwdzięczą się pięknym, zdrowym wyglądem i trwałością.
Co zrobić, aby gablota na biżuterię w sklepie jubilerskim nie wyglądała jak witryna muzealna? Aby biżuteria nie przypominała kilkusetletniego eksponatu, ale była czymś, co każda kobieta chce natychmiast kupić i włożyć na siebie? Aby wyglądała jak najbardziej naturalnie
i korzystnie, wystarczy przestrzegać kilku prostych zasad. Cztery z nich przestawiamy poniżej. 1. Po pierwsze - dobre witryny są podstawą sklepu jubilerskiego.
Każdy dobry projektant przyzna, że na tym nie warto oszczędzać. Mają wszystko, co jest potrzebne w takiego rodzaju sklepie. Zarówno luksusowy i elegancki wygląd, jak i gwarancję bezpieczeństwa. Dobre gabloty sklepowe powinny być zamykane na klucz. Ich ścianki muszą być wykonane z bezpiecznego hartowanego szkła, odpornego na zarysowania i stłuczenia. Taka budowa to gwarancja solidnego zakupu na lata. Warto więc zainwestować w gablotę więcej i cieszyć się nią dłużej.
Ekspozytory
Ekspozycja odzieży w sklepach jest niezwykle trudną sztuką. Ubrania są bardzo wymagającym towarem i trzeba przedstawić je odpowiednio, by wyglądały naturalnie. Przydatne w tym są różnego rodzaju manekiny sklepowe oraz ekspozytory. Oczywiście nigdy nie uzyskamy efektu takiego, jak założenie odzieży na ludzkie ciało. Można jednak uzyskać bardzo zbliżony efekt. Tym razem o ekspozycji dodatków, takich jak czapki, szaliki lub rękawiczki, czyli ekspozytory na czapki i galanterię.
Ważnym elementem
są akcesoria jubilerskie. Sprawdzają się świetnie nie tylko w typowych sklepach jubilerskich. Są świetnymi akcesoriami także na wydzielone stoiska z biżuterią lub stoiska złotnicze. Do każdego rodzaju biżuterii można dobrać różne sposoby ekspozycji. Warto wiedzieć o nich więcej, by móc dobrać do swojego sklepu najlepszy z nich.
Akcesoria na biżuterię, podstawki jubilerskie | Wyposazamysklepy.pl
Akcesoria jubilerskie, jako podstawowe wyposażenie sklepu jubilerskiego, są dobrze znane każdemu z nas. Każdy, kto choć raz robił zakupy w sklepie jubilerskim, wie, jak wiele tego typu elementów się w nim znajduje. Organizery na biżuterię, stojaki, wieszaki, a nawet ekspozytory w kształcie dłoni, to tylko niektóre z nich. Poniżej przedstawiamy krótki przewodnik po akcesoriach jubilerskich, niezbędnych w sklepie jubilerskim.
Akcesoria jubilerskie sprawdzą się nie tylko w sklepach jubilerskich, ale także na wydzielonych stoiskach z biżuterią lub w punktach złotniczych. Podstawowym wyposażeniem takich miejsc są paletki na biżuterię. Paletki są dostosowywane do konkretnych rodzajów biżuterii. Dzięki temu można je podzielić na specjalne paletki na pierścionki, łańcuszki czy bransoletki. Biżuteria jest pięknie wyeksponowana, uporządkowana i nie zajmuje wiele miejsca. Chcąc pokazać ją Klientowi, możemy łatwo wyjąć ją z paletki lub pokazać całą paletę wraz z innymi podobnymi produktami.
Dlaczego meble na wymiar? | Wyposazamysklepy.pl
Często zmagamy się z koniecznością zagospodarowania małej lub niestandardowej przestrzeni. Zdarza się, że nie jest możliwe, by umieścić w niej gotowe meble. Decydując się na zakup mebli na zamówienie, mamy możliwość precyzyjnego dopasowania swoich oczekiwań i potrzeb do możliwości, jakie daje nam wnętrze. Meble na wymiar czy meble gotowe?
Ceny mebli do zabudowy są różne. Wszystko zależy od materiału, z jakiego są wykonane lub od nietypowych wymiarów i kształtów. Dlaczego jednak mielibyśmy wybrać meble na wymiar, a nie gotowe? Mają one w stosunku do gotowych dużą przewagę. Przede wszystkim pozwalają na lepszą organizację, zagospodarowanie miejsca oraz dopasowanie do swoich potrzeb i wymagań. Dają też większą możliwość personalizacji.
Rosnąca popularność tego formatu sklepowego skłania nas do poszukiwania coraz lepszych rozwiązań – produkujemy meble sklepowe i projektujemy wnętrza komercyjne z myślą o wygodzie dokonywania zakupów oraz o tym, by sklep wyróżniał się stylistyką i klimatem. Sklepy łączące funkcje drogerii i apteki powstały w odpowiedzi na oczekiwania klientów.
inne lady https://www.abm.com.pl/lady-sklepowe
Wyposazamysklepy.pl
Sklep wyróżniono przyznaniem certyfikatu za dbałość o jakość transakcji dokonywanych na odległość. Kryteria Prokonsumenckie jasno precyzują warunki, jakie muszą zostać spełnione, by cieszyć się pełnym zaufaniem klientów – to moment i sposób podawania informacji o produkcie, sprzedawcy i samym procesie sprzedaży, o kosztach, sposobie dostawy, gwarancji i reklamacji. Spis reguł sprzedaży, w tym prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość zapewnić ma kupującym możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.