Podczas Black Friday i Cyber Monday co czwarty polski konsument wydaje na zakupy większą kwotę niż zazwyczaj¹. Black Week to okres, na który sklepy czekają cały rok.
Blog kategorie
Podczas Black Friday i Cyber Monday co czwarty polski konsument wydaje na zakupy większą kwotę niż zazwyczaj¹. Black Week to okres, na który sklepy czekają cały rok.
Planujesz otwarcie sklepu stacjonarnego i zastanawiasz się, od czego zacząć? Ten poradnik pomoże Ci zorganizować wszystkie etapy – od wyboru wyposażenia, przez harmonogram prac, aż po wsparcie „pod klucz”. Przygotuj się do otwarcia sklepu z naszą checklistą!
W ostatnim wpisie z naszego cyklu o marketingu sensorycznym skupiamy się na zmyśle smaku, który ma szczególne znaczenie w branży spożywczej. Dzięki temu Klienci chętniej sięgają po nowe produkty, a ich zadowolenie z zakupów wzrasta. Dowiedz się, jak organizować degustacje.
Dlaczego warto poznać mechanizmy działania marketingu dotykowego i nauczyć się wykorzystywać je w przestrzeni handlowej? Wyobraź sobie sytuację: Klient wchodzi do Twojego sklepu odzieżowego, ogląda sweter na wieszaku, ale dopiero gdy go dotyka, jego oczy się rozjaśniają.
Audiomarketing to jeden z elementów marketingu zmysłów, który pozwala kształtować atmosferę sklepu i bezpośrednio wpływać na decyzje Klientów. Badania pokazują, że odpowiednio dobrana muzyka w sklepie zwiększa wartość zakupów i lojalność Klientów.
To druga odsłona 5-częściowej serii wpisów o marketingu sensorycznym. W poprzednim artykule omawialiśmy, jak zmysł wzroku wpływa na Klientów. Dziś skupimy się na aromamarketingu, który opiera się na węchu – zmyśle, który równie silnie działa na nasze emocje i wspomnienia.
W tym 5-częściowym cyklu wpisów przybliżamy świat marketingu sensorycznego – strategii, która wykorzystuje 5 zmysłów do zwiększenia sprzedaży. W pierwszej części wyjaśniamy, dlaczego zmysł wzroku odgrywa najważniejszą rolę w decyzjach zakupowych.
Czy wiesz, że istnieje materiał, który imituje wygląd rattanu i wikliny, ale jednocześnie nie wymaga skomplikowanej pielęgnacji i nie niszczy się po kilku miesiącach? Dowiedz się więcej o polirattanie, z którego powstają estetyczne i trwałe meble.
Wiadomość z ostatniej chwili: przedłużamy wyprzedaż i dodajemy do oferty nowe produkty! Prowadzisz sklep i szukasz sposobu na uzupełnienie wyposażenia sklepu? Teraz masz szansę zrealizować swoje plany – trwa wielka wyprzedaż, podczas której wybrane produkty kupisz z rabatami sięgającymi nawet 70%!
Czy wiesz, że aranżacja wnętrza może wpływać nawet na 60% procesu decyzyjnego Klienta? W tym poradniku pokażemy, jak stworzyć aranżację sklepu w stylu loft, która wyróżni Twoją przestrzeń handlową spośród konkurencji i zmieni przeglądanie w zakupy.
Prowadzisz punkt gastronomiczny – bar szybkiej obsługi, stoisko gastronomiczne w supermarkecie lub w sklepie typu convenience Profesjonalne urządzenia do gastronomi usprawniają pracę personelu i wpływają na jakość serwowanych potraw. Dowiedz się więcej.
Zastanawiasz się, jak efektywnie zorganizować przestrzeń w swoim sklepie? Szukasz rozwiązań, które pozwolą Ci wyeksponować produkty w sposób przyciągający uwagę Klientów? Regały sklepowe typu 2 są odpowiedzią na Twoje potrzeby!
Wyobraź sobie przestrzeń, która jednocześnie zachwyca industrialnym charakterem i emanuje ciepłem. Miejsce, gdzie surowe materiały spotykają się z funkcjonalnością, tworząc niepowtarzalny klimat. Właśnie taki efekt tworzą meble loftowe.
Ekspozycja perfum wymaga znajomości zasad promowania marek premium. Tworząc odpowiednią atmosferę w perfumerii, komponujesz swoisty zapach sukcesu, gdzie każdy element wyposażenia sklepu musi być starannie dobrany i przemyślany.
W tym artykule pokażemy Ci 10 złotych zasad, które odmienią oblicze Twojego sklepu. Dowiesz się, jakie konkretne wyposażenie wspiera każdą z technik i jak wdrożyć je w praktyce.
Strategie rozmieszczania towarów to reguły sprawiające, że produkty prezentują się korzystnie. Przedstawiamy 5 sposobów na atrakcyjną ekspozycję. Radzimy, jak sprawić, aby Klienci czuli się komfortowo podczas zakupów.
Wyposażenie sklepu, tak jak innych wnętrz, podlega ciągłej ewolucji. Właściciele prosperujących placówek handlowych regularnie wprowadzają zmiany w wystroju. Jak zmieniły się trendy aranżacji sklepów?
Zastanawiasz się, czy drewniane meble to dobre wyposażenie dla sklepu? Naturalne materiały wracają do łask, szczególnie w określonych branżach. Sprawdźmy, czy drewniane meble do sklepu to rzeczywiście dobry pomysł dla Twojej firmy.
Druciane półki do sklepów pomagają w prezentacji drobnego towaru, sprzedawanego bez opakowań. To wyposażenie, które stosują supermarkety, sklepy wielobranżowe, przemysłowe i dziecięce. Do wyboru mamy półki na panel, kratę, a także regały koszowe.
Targi EuroShop w Düsseldorfie to znaczące wydarzenie dla handlu detalicznego. Jakie pionierskie rozwiązania były widoczne na targach? Przedstawiamy główne trendy.
Zaloguj się
F01 JS Helper