Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Blog chmura tagów
Wystrój sklepu odzieżowego - 5 elementów wyposażenia 0
Wystrój sklepu odzieżowego - 5 elementów wyposażenia

Przeglądając katalogi meblowe, czasem nie wiemy, na co się zdecydować. Wybór jest spory, a wszystkie meble wydają się idealne. Zwłaszcza jeśli urządzamy sklep, nie jest to łatwe zadanie. Pomożemy stworzyć wystrój sklepu odzieżowego, który ma wszystko, co niezbędne. Jest 5 rzeczy, o których musimy pamiętać, startując z nowym sklepem odzieżowym.  

Jakie to rzeczy? Głównie są to meble, bo właśnie one wpływają na niepowtarzalny charakter wnętrza. Meble eleganckie, wykonane z ciemnego drewna, ze złotymi dodatkami spotkamy w sklepach z luksusowym asortymentem. Z kolei meble o krzykliwych, metalicznych barwach skierowane są dla nastolatków.

1. Biały, metalowy regał przyścienny, czyli uniwersalne rozwiązanie

Możemy spokojnie wybrać pierwszy mebel – regał. Tutaj nie musimy się długo zastanawiać, bo to element obowiązkowy w sklepie odzieżowym.

Regał ma swoje zalety. Nie zajmuje dużo miejsca, bo  mocujemy go do ściany. Jest wiszący, dzięki czemu dopasujemy jego położenie. Jednak jeden regał to za mało. Nawet w niewielkim sklepie potrzebujemy ich co najmniej kilku.

To bardzo estetyczny wybór, wpisany w minimalistyczne trendy. Warto pamiętać, że metalowe regały czyści się dużo łatwiej niż drewniane.

2. Nowoczesna lada konfekcyjna, a drewniana klasyka

Drugi element, czyli lada, to również oczywisty wybór. Wspólnie z innymi meblami tworzy wystrój sklepu odzieżowego. Jednak w tym przypadku mamy nieco więcej modeli do przejrzenia. Porównajmy nowoczesny model z klasycznym.

Lada sklepowa TECHNO z płyty laminowanej przypomina szachownicę i jest utrzymana w biało-czarnej kolorystyce. Dobierzemy nawet dodatkową półkę, szufladę i drzwiczki. Wygląda tak ciekawie, że z pewnością nie przejdziemy obok niej obojętnie.

W opozycji do tej lady stoi klasyczny model FENIKS. Blat stworzony jest z jasnego drewna paulownia, zwanego cesarskim drzewkiem szczęścia. Już na pierwszy rzut oka widzimy, że to klasyczny model, który sprawdzi się w stonowanym wnętrzu.

 

3. Lustro sklepowe – lustro na stojaku kontra lustro wiszące

W sklepie odzieżowym niech nie zabraknie luster. Dzięki nim Klienci przejrzą się w stylizacjach, ocenią i dokonają właściwego wyboru. To element pomagający im w zakupach. Dlatego jest koniecznym elementem wyposażenia.

Lustra na stojaku z pewnością prezentują się bardzo elegancko. Zwłaszcza jeśli mają pięknie zdobioną ramę. Takie retro elementy robią wrażenie. Jednak pamiętajmy, że pasują do konkretnego stylu. Lustro vintage sprawdzi się w sklepach z asortymentem dla dojrzałych Klientów. Dopasujmy lustro do sklepu, a nie odwrotnie.

Z powodzeniem możemy zawiesić również lustra wiszące. Pasują zwłaszcza do sklepu, który ma niewielką powierzchnię. Dostaniemy lustra kwadratowe, prostokątne, sześciokątne i w kształcie łuku.

 

4. Manekiny sklepowe – białe i czarne, błyszczące i matowe

Jeśli chcemy przyciągnąć Klientów i wyróżnić się od sklepu obok, potrzebujemy stworzyć wystawę. Oryginalna, wzbudzająca zaciekawienie witryna jest doskonałą okazją do zareklamowania odzieży. Żeby ją stworzyć, potrzebujemy manekinów. Mają to samo zadanie, co modele na wybiegu – zaprezentować ubranie jak najlepiej i pobudzać wyobraźnię. Klientom łatwiej będzie umieścić stylizację w swoim życiu, jeśli najpierw zobaczą ją na kimś.

Model biały, czarny a może cielisty? Całkiem gładki czy z rysami twarzy? Oferta manekinów coraz bardziej się rozrasta. Eksperci z Hongkongu stworzyli nawet zaawansowany technologiczne manekin, który zmienia swój kształt. Jednak na razie skupmy się na bardziej dostępnych opcjach.

 

5. Akcesoria do prezentowania towaru – ekspozytory sklepowe

Ekspozytory odgrywają podobną rolę do manekinów. Dzięki nim zaprezentujemy towar, który chcemy wyróżnić. Zwłaszcza drobne dodatki, takie jak biżuteria.

Stojaki na akcesoria jubilerskie zaprezentują bransoletki, kolczyki czy pierścionki. Są wykonane z zamszowego materiału. Możemy wybrać jaśniejszy lub ciemniejszy odcień, w opozycji do koloru biżuterii, którą prezentujemy. Dzięki temu wyróżni się ona na tle materiału.

Inny rodzaj ekspozytorów, podstawki na buty, możemy postawić na przykład w witrynie sklepowej obok manekina. Wykonane z przezroczystej pleksi prezentują obuwie, nie rzucając się w oczy.

Jak widzimy, są meble i dodatki, których obecność w sklepie jest niezbędna. Są pomocne dla Klientów oraz pracowników. Ułatwiają zakupy i prezentują towar. Warto wybrać te, które posłużą na dłużej.

 

Zapraszamy na zakupy do naszego sklepu internetowego: https://wyposazamysklepy.pl/

Inne artykuły na ten temat: http://manekiny-do-sklepu.pl/manekiny/ wyposazenie-sklepu-odziezowego-w-5-prostych-krokach

 

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium