
Oszklone witryny — kojarzone głównie z jubilerem albo apteką — można wykorzystać w każdym sklepie. Świadczy o tym ich kilka zalet, które doceni każdy właściciel sklepu, niezależnie od branży.
Szklane witryny są bezpieczne
To meble idealne na ekskluzywny i wartościowy towar, ale także na drobne artykuły, nad którymi chcemy łatwo zapanować. Każda witryna jest zamykana na kluczyk, co zabezpiecza produkty przed dotykaniem, uszkodzeniem lub kradzieżą. Jeśli mamy w sklepie towar, na którym szczególnie nam zależy, ten sposób ekspozycji jest najlepszy.
Dobra widoczność produktów w witrynie z każdej strony
Mimo tego, że Klient nie ma możliwości bezpośredniego dotknięcia produktu, może się z nim bez przeszkód zapoznać. Szklane ściany zapewniają idealną widoczność z różnych perspektyw. Jeśli dodatkowo wyeksponujemy towary na specjalnych ekspozytorach lub stojaczkach, zyskają dodatkowo na atrakcyjności.
Wygodne w użytkowaniu przeszklone meble
Szklane witryny można łatwo i szybko przesunąć ze względu na ich niewielkie gabaryty. Są jednak bardzo wytrzymałe, ponieważ wykorzystuje się do nich szkło hartowane. Nie ma więc obaw o to, że szyby łatwo się zarysują lub pękną. Łatwo też utrzymać je w czystości, wykorzystując zwykły płyn do mycia szyb.
Elegancja i estetyka mebli sklepowych
Wygląd i estetyka mebli w sklepie wpływają na odczucia Klientów, o czym powinien pamiętać każdy producent mebli sklepowych. Ten, kto ma tego świadomość, produkuje meble eleganckie i po prostu ładne. Witryny ze szkłem są bardzo wdzięczne pod tym względem, ponieważ szkło nadaje im lekkości, a elementy drewniane lub aluminiowe można dopasować do każdego wnętrza.
Co można eksponować w witrynach?
Witryny są idealne do ekspozycji drobnych i drogich produktów, które mogą zostać niepostrzeżenie wyniesione ze sklepu. Biżuteria, zegarki, galanteria skórzana, drobna elektronika — to sprawdzony i przetestowany przez lata sposób ekspozycji tego rodzaju artykułów.
Witryny szklane do sprzedaży impulsowej
Jeśli chcemy, witrynę możemy postawić w głębi sklepu lub tuż przy ladzie. Drugi sposób jest często wykorzystywany do sprzedaży impulsowej, podczas której Klient wybiera do swojego koszyka dodatkowe artykuły pod wpływem impulsu. Zastosowanie witryn jest więc szerokie, a każdy właściciel sklepu może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje.
Nasze realizacje: https://www.abm.com.pl/wyposazamy-sklepy-biura-realizacje
Zapraszamy na zakupy: https://wyposazamysklepy.pl/witryny-sklepowe
Zapraszamy do przeczytania innych publikacji na ten temat:
https://shop4shop.eu/witryny-szklane-niezastapione-w-kazdym-sklepie