Sklep odzieżowy i jego wyposażenie to duże pole do popisu dla projektantów. Istnieje mnóstwo sposobów na zaaranżowanie ekspozycji z odzieżą. Jednak sprzedawcom często zależy na tych, które byłyby najwygodniejsze i najbardziej efektywne. Jednym z takich sposobów jest użycie zawieszek sklepowych. Jakie są ich główne cechy i dlaczego tak świetnie sprawdzą się w sklepie odzieżowym?
Zawieszki – agent specjalny do wszystkiego
Panel sklepowy, krata, perforacja, owal – to miejsca, na których możesz umieścić zawieszki. W zależności od miejsca zawieszenia, ich budowa nieco się różni. Warto o tym pamiętać przy ich wyborze. Jednak każde z tych miejsc posiada ogromną gamę pasujących zawieszek, niemal do każdego rodzaju produktów. Wśród nich są te bardziej uniwersalne - na wieszaki odzieżowe, ale także specjalnie dedykowane, na przykład na czapki lub bieliznę.
W sklepach innych branż sprawdzą się też zawieszki na telefony i inne sprzęty. Jak widać ich możliwości są niemal nieograniczone! Podobnie wykończenie – w wersji chromowanej, ocynkowanej, malowanej proszkowo – także możemy dostosować do swoich potrzeb.
Najlepsze i najekonomiczniejsze wykorzystanie miejsca
Regały sklepowe z zawieszkami to jeden z najbardziej ekonomicznych pod względem miejsca sposobów na ekspozycję odzieży. Dają możliwość umieszczenia stosunkowo dużej ilości towaru na małej powierzchni. Powierzchnią ekspozycyjną może być dla nich także sama ściana z panelem lub kratą.
Dzięki temu inne elementy, jak na przykład stojak na odzież, mogą być tylko dodatkami i nie zajmować niepotrzebnie miejsca w sklepie. Dobrze przemyślane rozmieszczenie mebli zapewni więcej wolnej przestrzeni i swobody dla obsługi i Klientów.
Możliwość zmian i modyfikacji bez końca
To bardzo ważna kwestia w sklepach odzieżowych, gdzie ekspozycja zmienia się co sezon. Tak naprawdę rzadko możemy mieć pewność, że wyposażenie spełni wymagania najnowszej kolekcji. No, chyba że dysponujemy odpowiednią ilością różnych zawieszek! W każdej chwili możemy je zdemontować i całkowicie zmienić ich położenie.
Trwa to zaledwie kilka sekund, a jednocześnie sprawia, że możemy dostosować ekspozycję do konkretnych produktów. Nie tylko ich rodzaju, ale także wielkości. W przypadku małych produktów wystarczy umieścić je gęściej, w przypadku dużych – rzadziej. I gotowe!
Kup zawieszkę do swojego sklepu odzieżowego: