UWAGA: Informujmy, że wszystkie zamówienia złożone w dniach 19-22.kwietnia będą do Państwa wysyłane od 23.kwietnia 2019 (wtorek).

Wywieszki sklepowe – obraz, który mówi wszystko! 0

Zakaz alkoholuŻyjemy w czasach, w których światem rządzi obraz.

Znaki drogowe

Ponieważ większość spraw załatwiamy w biegu, komunikacja obrazkowa jest najłatwiejszym sposobem na przekazanie niektórych informacji. Ludzki mózg jest w stanie zrozumieć najprostsze informacje podane hasłowo. Jeśli dodatkowo są opatrzone odpowiednim kolorem, a całość jest spójna – możemy mówić o gwarantowanym sukcesie.


Wszystkie te cechy zawierają w sobie wywieszki sklepowe

. Umieszczone w okolicy lub wnętrzu naszego sklepu, są w stanie przekazać Klientom niezbędne informacje lub nakłonić ich do działania.

 


Wyjście ewakuacyjne

Wywieszki, które pomagają w organizacji ruchu w sklepie i wokół niego



Aby usprawnić działanie w swoim sklepie, możesz posłużyć się specjalnymi tabliczkami. Jeśli posiadasz osobne wejście i wyjście, powinieneś je oznaczyć. Klient nie może się domyślać, którędy powinien iść. To musi być dla niego jak najbardziej naturalne. Zielona tabliczka z napisem WEJŚCIE lub WYJŚCIE nie wymaga od Klienta wysiłku. Jest czytana zupełnie automatycznie i automatycznie rozkodowywana.

Podobnie jest z tabliczką CIĄGNĄĆ/PCHAĆ. Nie liczmy na to, że nasi Klienci nie będą się dzięki temu mylić. Każdemu z nas chociaż raz zdarzyło się pchać drzwi, zamiast ich ciągnąć i odwrotnie. Jednak po chwili zwracamy zwykle uwagę na wywieszkę na drzwiach i się poprawiamy. Gdyby jej tam nie było, moglibyśmy pomyśleć, że drzwi się zablokowały, zatrzasnęły, albo że sklep jest już nieczynny. Nie warto tracić nawet jednego Klienta przez tak mały szczegół.

Zapraszamy na zakupy

Wywieszki, które pomagają Twoim produktom się sprzedać



Czasami musisz pomóc swoim produktom przyciągnąć wzrok Klienta. Możesz to zrobić, umieszczając promocyjne produkty na jego ścieżce zakupowej. Aby jeszcze bardziej wyróżniały się wśród innych, możesz rozważyć użycie kolorowych wywieszek lub cenówek. Jaskrawa zieleń, żółty, czerwony czy pomarańczowy działają mocno na zmysł wzroku.

Z kolei hasła takie jak GODZINY OTWARCIA, SUPER CENA, OKAZJA, PROMOCJA sugerują, że jest to wyjątkowa okazja limitowana czasem i asortymentem. Biorąc pod uwagę te czynniki, Klienci chętniej decydują się na zakup. Mają obawy przed wygaśnięciem promocji i uznają to za rzeczywiście świetną okazję do zakupów.

Komentarze do wpisu (0)

NEWSLETTER
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Artykuły
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl