![Witryny sklepowe - ekspozycja wybranych towarów](/userdata/public/news/images/29.jpg)
W wielu sklepach, w których sprzedawany jest drobny lub wartościowy towar, nie sprawdzają się zwykłe
regały sklepowe
. Trzeba wtedy dokładnie przemyśleć wyposażenie sklepu, by dostosować je odpowiednio do asortymentu, jaki sprzedajemy. W takich przypadkach często wykorzystuje się regały szklane, które są zamykane i oprócz eksponowania produktów, dobrze je zabezpieczają. Witryny sklepowe mogą wbrew pozorom zostać użyte w różnych rodzajach sklepów. Mogą być także wykorzystywane w różnych celach i na różne sposoby. Poniżej dwa odmienne zastosowania szklanych gablot, które można przenieść do swojego sklepu.
Gabloty szklane do sklepu jubilerskiego – bezpieczeństwo i wygoda
W sklepach jubilerskich
mamy często do czynienia z bardzo wartościową ekspozycją. Dlatego w takich miejscach jedną z najważniejszych kwestii jest bezpieczeństwo. Kiedy zapewnimy w sklepie dobry system bezpieczeństwa, jak monitoring czy ochrona, należy się zastanowić nad wyposażeniem. Gabloty szklane zamykane są idealnym wyborem, ponieważ są zarówno funkcjonalne, jak i bezpieczne. Przede wszystkim szklane ścianki nie ograniczają widoku zamkniętych w regale elementów biżuterii. Zamknięcie na klucz pozwala na dużą kontrolę tego, co dzieje się w sklepie. Jeśli Klient chce dokładniej obejrzeć biżuterię, sprzedawca podaje mu konkretny model.
Ekspozycja galanterii skórzanej i dodatków – witryna jako mebel wystawowy
Witryny szklane
są także bardzo estetycznymi i eleganckimi meblami. Ich wprowadzenie do wnętrza, wnosi do niego także pewien powiew luksusu. Taki zabieg sprawdza się w sklepach z galanterią skórzaną oraz innymi dodatkami odzieżowymi. W ten sposób możemy dodać sklepowi prestiżu. Elementy takie jak paski skórzane lub rękawiczki bardzo efektownie prezentują się w szklanych witrynach. Mogą one być traktowane jako meble wystawowe, w których towary prezentowane są na stałe. Pojedyncze sztuki, które się w nich znajdą, mają jedynie charakter poglądowy. Jeśli któryś z nich spodoba się Klientowi, możemy taki sam pokazać mu przy ladzie. Taki sposób ekspozycji pozwoli zachować jej porządek bez konieczności otwierania witryny. Dzięki temu ekspozycja nie kurzy się i nie trzeba jej codziennie poprawiać.