Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Blog chmura tagów
Dlaczego warto skorzystać z usług projektanta wnętrz 0
Dlaczego warto skorzystać z usług projektanta wnętrz

Projektant wnętrz sklepowych

Projektant wnętrz pomaga w aranżacji sklepu zgodnie z potrzebami danej branży. W ABM projektujemy, produkujemy, a następnie montujemy meble w sklepie. Jak wygląda współpraca z nami i dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Jak wygląda profesjonalny projekt sklepu w ABM

Projekt wnętrza sklepu to udokumentowana wizja przestrzeni sklepowej. Rysunki, rzuty i wizualizacje zawierają układ wnętrza, meble sklepowe i ich rozmieszczenie.

W Internecie możemy trafić na gotowe projekty do zakupienia. Jednak takie oferty nie uwzględniają indywidualnych wymagań sklepu. Zwykle nie otrzymamy też pomocy przy zakupie wyposażenia. Powierzenie wykonania projektu ABM sprawi, że nasz sklep będzie wyróżniał się wśród konkurencji. Oferujemy wsparcie na każdym etapie realizacji.

W ABM dobieramy wyposażenie sklepu zgodnie ze specyfiką danej branży. Uwzględniamy więc potrzeby ekspozycji konkretnych artykułów, na przykład odzieży lub obuwia. Tworzymy projekty dla zupełnie nowych sklepów lub w celu odświeżenia wizerunku marki. Wykonamy zarówno projekt małego sklepu spożywczego, jak i supermarketu.

Wykonanie projektu poprzedza dokonanie pomiarów w sklepie. Dzięki zebranym informacjom możemy przystąpić do pracy. W tym celu korzystamy z programu do projektowania wnętrz. 

Prace projektowe mogą zawierać zarówno standardowe wyposażenie, jak i meble wykonane na zamówienie. Dlatego też najlepiej, gdy projekt wykonujemy bezpośrednio w firmie oferującej wyposażenie sklepu. Nasi projektanci mają rozległą wiedzę na temat aranżacji sklepów. Mamy bezpośredni kontakt z innymi działami w firmie, w tym z zakładem produkcyjnym. Pozwala to na sprawną komunikację i wprowadzanie nietypowych rozwiązań.

Końcowe etapy projektowania sklepu i montaż

Zakres współpracy między projektantem a właścicielem sklepu zależy zwykle od potrzeb Klienta. Być może mamy ogólną wizję wyposażenia lub przygotowane szczegółowe wytyczne. Wykonanie prac możemy w całości powierzyć specjaliście. Współpraca między projektantem a osobą zlecającą wykonanie projektu zakłada również aktywne uczestnictwo obu stron. Jedno jest pewne. Im więcej informacji przekażemy projektantowi, tym lepiej odpowie na nasze potrzeby.

W kolejnym etapie przedstawiamy Klientowi końcową wersję projektu. Na tym etapie możliwe jest naniesienie zmian. Po ewentualnej korekcie ponownie prezentujemy projekt Klientowi. Dodatkowo wizualizacja wnętrza sklepu 3D pozwala podejrzeć efekt jeszcze przed przystąpieniem do prac.

Po akceptacji projektu przez Klienta przystępujemy do produkcji mebli według wytycznych. Gdy meble są już gotowe, transportujemy je do sklepu i wykonujemy montaż. Wykonujemy całość prac, więc nasi Klienci mogą spokojnie poświęcić się pozostałym aspektom otwarcia działalności.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych usług? Skontaktuj się z nami.

 

Sprawdź, jak kupić dobre meble:
https://wyposazeniedlasklepow.pl/meble-na-zamowienie/wyposazenie-sklepu-jak-kupic-dobre-meble/

Dowiedz się, jak wygląda aranżacja sklepu według feng shui:
https://blog.abm.com.pl/aranzacja-sklepu-z-feng-shui/

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium