Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
Blog chmura tagów
Potykacze reklamowe – promuj nimi swój biznes 0
Potykacze reklamowe – promuj nimi swój biznes

Stojaki reklamowe to dobrze znane wszystkim przedsiębiorcom akcesoria. Pozwalają na zwrócenie uwagi klientów, jeszcze zanim przestąpią próg sklepu albo lokalu usługowego. Są świetnym elementem wyróżniającym w miejscu, gdzie jest ich dostępnych bardzo dużo. Tam niezwykle ważne jest wyróżnienie się z tłumu i zaoferowanie czegoś wyjątkowego. Potykacze świetnie się w takich sytuacjach sprawdzają.

Potykacze reklamowe, które przyciągają do sklepu

Stojaki, na których możesz umieścić napis lub plakat to rozwiązanie dla każdego rodzaju sklep. Nie ma tu znaczenia branża ani towar, jaki sprzedajesz. Najważniejsze jest to, aby treść reklamy była atrakcyjna. Najbardziej przyciągają wzrok i uwagę krótkie hasła.

Promocja albo wyprzedaż to idealne słowa do umieszczenia na tablicy. Jeśli dodasz do tego atrakcyjną cenę, masz szansę wyróżnić się na tle konkurencji, ponieważ klienci dowiedzą się już czegoś o Twoim sklepie - bez wchodzenia do niego. Dodatkowo oferta może się okazać na tyle kusząca, że nie poczują już potrzeby dalszego poszukiwania.

Potykacze które poinformują o ofercie w Twoim lokalu

Szczególnie latem i w ośrodkach turystycznych dużą rolę odgrywają lokale gastronomiczne. Nie tylko restauracje, ale także bary lub ogródki piwne. W takich miejscach potykacz wydaje się wręcz niezbędny. Dużym błędem jest jednak umieszczanie na nim całej oferty, spisanej drobnym druczkiem.

Duża ilość tekstu nie zachęca do czytania. Szczególnie w miejscach, gdzie panuje duży ruch i chaos. Tutaj także o wiele lepiej sprawdzają się krótkie treści. Na przykład informacja o daniu dnia lub napoju, wraz z podaniem ceny. Dzięki temu potencjalnym klientom łatwiej jest się zorientować w ofercie poszczególnych lokali i wybrać to, co ich interesuje.

Wyróżnij swój potykacz nie tylko ciekawą treścią!

Treść reklamy na potykaczu to jedno. Równie ważne jest jego odpowiednie zaaranżowanie. Na początku jednak warto zastanowić się nad tym, jaki stojak wybrać. Stawiając na potykacz kredowy, wybierasz najbardziej tradycyjną opcję. Pisanie kolorową kredą i możliwość szybkiej zmiany treści to jego główne zalety. Podobnie działa potykacz aluminiowy do pisania kolorowymi mazakami. Jeśli szukasz bardziej nowoczesnej opcji, postaw na stojak, do którego wkłada się gotowe plakaty reklamowe.

Zawsze jednak miej na uwadze rodzaj i charakter Twojego wnętrza. Potykacze kredowe idealnie sprawdzą się w rustykalnym otoczeniu w stylu boho. Ozdobione światełkami lub lampionami staną się jednocześnie piękną ozdobą. W nowoczesnych miejscach o wiele lepiej sprawdzą się potykacze aluminiowe. Je także możesz dodatkowo podrasować, ale tu zdecydowanie lepiej sprawdzą się ledowe taśmy. Najważniejsze, aby cała oprawa była spójną z całą komunikacją wizualną lokalu.

Zobacz nasze realizacje dla sklepów różnych branż!

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium