Półki pleksi - idealna ekspozycja obuwia 0
Półki pleksi - idealna ekspozycja obuwia

Ekspozycja obuwia nie jest łatwa, ponieważ wymaga specjalnych dedykowanych rozwiązań. Aby dobrze zaprezentować buty, nie wystarczy po prostu położyć je na półce. Jednocześnie często są to rozwiązania i sposoby ekspozycji na pierwszy rzut oka niedostrzegalne. Przykładem mogą być półki pleksi i akcesoria z tego materiału. Nadają się idealnie do prezentacji butów. Ale nie każdy sprzedawca poświęca im wystarczająco dużo uwagi podczas planowania ekspozycji.

Półka przezroczysta, która tworzy z butem duet idealny

Półka pleksi na panel to wybór dla sklepów wyposażonych w panele naścienne. Są one często spotykane w sklepach z obuwiem sportowym. Dzięki nim można wykorzystać pionową przestrzeń przy ścianach. Wykorzystanie przezroczystych półek pozwala na stworzenie uniwersalnej ekspozycji. Po pierwsze komponują się świetnie z każdego rodzaju obuwiem. Nie ma obaw, że wraz ze zmianą asortymentu będziemy musieli zmieniać sposób ekspozycji. Po drugie są niemal niewidoczne i nie stanowią konkurencji dla naszych produktów w przyciąganiu uwagi Klienta. W sklepie, gdzie mamy do czynienia z dużą ilością stosunkowo drobnego i różnorodnego towaru, jest to niezwykle ważne.

Ułożenie obuwia na ekspozycji

Bardzo istotne w sklepie obuwniczym jest określenie zasad ułożenia butów. W przypadku półek na panelu jest to łatwiejsze. Wtedy but widzimy bokiem. Jeśli zdecydujemy się na prezentację butów na półce lub stoliku, pomocna jest specjalna podstawka na buty. Dzięki niej buty o wiele lepiej się prezentują. Szczególnie jeśli chodzi o damskie buty na obcasie. Dzięki niej możemy ułożyć towar przodem do Klienta lub lekko pod kątem. W zależności od tego, jaki element obuwia chcemy wyeksponować.

Ekspozycja po jednej sztuce czy parami?

Większość półek i podstawek na buty ma wymiary i budowę, pozwalające na umieszczenie na nich tylko jednego buta. Jest to spowodowane głównie kwestiami organizacyjnymi. Po pierwsze pozwala to na oszczędność miejsca w sklepie. Po drugie jest to o wiele bezpieczniejsze dla właściciela sklepu. Ogranicza, a nieraz skutecznie uniemożliwia kradzieże. Jeśli Klient jest zainteresowany jakimś modelem, może po prostu poprosić o pomoc obsługę. Na przykład o podanie drugiej sztuki lub innej pary w konkretnym rozmiarze.

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium