Meble biurowe w aranżacji biura
Meble biurowe nie należą do najtańszego wyposażenia. Fotel biurowy dobrej jakości kosztuje od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Podobne ceny dotyczą biurek do pracy. Dlatego też zakup wyposażenia biurowego powinien być przemyślany. Podpowiadamy, czego wystrzegać się przy kompletowaniu wyposażenia do biura.
Jakie wyposażenie biura nie jest dobrym wyborem
1. Kupowanie zbyt tanich mebli biurowych
Niska cena wyposażenia powinna wzbudzić naszą czujność. Biurko kosztujące połowę standardowej kwoty nie będzie wygodne dla użytkownika. Szybko okaże się, że idealne zdjęcia w sklepie internetowym nie przekładają się na rzeczywistość. Stolik do pracy będzie mało stabilny. Najmniejszy ruch będzie wiązał się z kołysaniem biurka. Na blacie szybko pojawią się też ślady na skutek zwykłego użytkowania.
Wyposażenie do biura w niskiej cenie będzie wykonane z materiałów wątpliwej jakości. W efekcie otrzymamy meble wykonane z cienkiej płyty meblowej, podatnej na zarysowania. Za kilka miesięcy meble będą nadawały się tylko do wymiany. Oszczędność będzie więc tylko pozorna.
2. Wybór zbyt drogich mebli do biura
Zakup designerskich mebli biurowych lepiej odłożyć na późniejszy etap. Wtedy, gdy firma umocni swoją pozycję na rynku. Wzbogacimy wtedy wnętrze o skórzane fotele, wygodne sofy i unikalne dodatki.
Ważniejszym aspektem podczas wyposażenia biura jest jakość materiałów. Zwróćmy uwagę również na funkcjonalność mebli. Pracownicy bardziej docenią opcję regulacji fotela niż logo znanej marki.
3. Zakup wyposażenia w niesprawdzonej firmie
Firmy, które ukrywają swoją historię i zbierają negatywne opinie, nie są godne zaufania. Jakość obsługi Klienta w takich sklepach jest na niskim poziomie. Kontakt ze sklepem może być więc utrudniony. Jest to szczególnie stresujące, gdy występuje problem z przesyłką. Nawet jeśli otrzymamy zamówione produkty w terminie, ich jakość będzie wątpliwa. Wszystko przez kiepskiej jakości materiały i zaniedbania podczas produkcji mebli.
Kupując w takim miejscu, problemem może być też kwestia gwarancji. Nierzetelne firmy unikają odpowiedzialności za wady powstałe podczas produkcji. Na przykład odbarwienie się tapicerki fotela czy pęknięcie blatu biurka.
Wyposażenie do biura najlepiej skompletować w firmie, która specjalizuje się w sprzedaży takiego asortymentu. Na przykład u producenta mebli biurowych. Znajdziemy tam gotowe propozycje biurek, foteli i akcesoriów. Zamówimy także meble na wymiar, dostosowane do układu pomieszczenia.
Profesjonalne firmy działają na rynku od wielu lat. Mogą pochwalić się opiniami, które pomagają nabywcom w podjęciu decyzji.
Wybieramy stół i fotel obrotowy do biurka
Meble zaprojektowane z myślą o ergonomii użytkownika pozwalają na komfortową pracę przez wiele godzin. Dlatego też, wybierając fotel lub biurko, warto poznać ich podstawowe parametry. Przepisy BHP określają, jakie wymagania powinny spełniać meble do pracy z komputerem.
Fotel biurowy wyposażony w mechanizm ruchowy pozwala dostosować wybrane funkcje do użytkownika. Na przykład ustawienie siedziska w wybranej pozycji czy wysokości oparcia.
Także biurko powinno umożliwiać komfortową pracę. Biurko z szerokim blatem pozwala na ustawienie sprzętu według potrzeb użytkownika. Ważne też, by miało odpowiednią wysokość. Firmy wybierają niekiedy biurka z regulacją wysokości. Jeśli z mebla korzysta kilku pracowników, każdy z nich dostosuje wysokość do swojego wzrostu.
Zobacz meble biurowe ABM:
https://wyposazamysklepy.pl/meble-biurowe
Poznaj niezbędne akcesoria biurowe:
https://blog.abm.com.pl/4-najbardziej-przydatne-akcesoria-biurowe/
Stojak reklamowy – przydatny w biurze:
https://stojaki-sklepowe.pl/sklepy-odziezowe/stojak-reklamowy-wyroznienie-lokalu/