Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Blog chmura tagów
Jak zachęcić Klienta do zakupów impulsywnych przy kasie? 0
Jak zachęcić Klienta do zakupów impulsywnych przy kasie?

Nie ma chyba takiej osoby, która lubi stać w długiej kolejce do kasy w sklepie. Kolejne, dłużące się minuty sprawiają, że każdy stara się znaleźć sobie jakieś zajęcie, aby czas szybciej minął. Warto wykorzystać sprzedaż impulsową przy kasie. Jakie rozwiązania są najskuteczniejsze?

Lady impulsowe z produktami na wyciągnięcie ręki

Lady impulsowe często spotykamy na stacjach benzynowych albo w sklepach spożywczych i jest to rozwiązanie, które świetnie się sprawdza. Sekretem sukcesu jest tu wykorzystanie jak najbardziej uniwersalnego asortymentu, który zainteresuje możliwie najszersze grono Klientów. Powinny to być produkty, które kupuje każdy, niezależnie od wieku, płci czy wykształcenia. Umieszczenie ich na wysokości dłoni sprawia, że są łatwo dostępne i chętnie dorzucane do koszyka z zakupami.

Stojaki na ladę na drobne i tanie akcesoria

Jeśli nie mamy lady impulsowej, możemy wykorzystać przestrzeń na blacie i stworzyć na nim miejsce do tego rodzaju sprzedaży. Pomogą w tym specjalne akcesoria, takie jak uniwersalne stojaki albo bardziej specjalistyczne - podstawki na biżuterię. Tę można z powodzeniem wykorzystać jako produkt impulsowy w sklepach odzieżowych. Warto pamiętać, że produkty do kupienia przy kasie powinny być tanie, bo ma to być raczej dodatek do głównych zakupów robionych w sklepie.

Kosze wsypowe - przejrzyste i dobrze widoczne

Kolejną ważną zasadą eksponowania produktów impulsowych jest ich dobra widoczność. Powinny od razu rzucać się w oczy i jednoznacznie dawać do zrozumienia, że są warte zatrzymania się przy nich nawet na moment. Druciane kosze wysypowe albo kosze w formie regałów to gwarantują. Podobnie pojemniki z pleksi, które są przezroczyste i pojemne. Dzięki takim elementom wyeksponujemy dużo towaru, który przyciągnie wzrok i nie zniknie na tle mebli.

Ramki i stojaki, które informują o wyjątkowej okazji

Czasami same produkty nie wystarczą. Klienta trzeba dodatkowo zachęcić do tego, żeby się nimi zainteresował. Najlepiej postawić na prosty i krótki komunikat informujący o promocji, przecenach albo nowym asortymencie. Wszelkiego rodzaju tablice i ramki możemy wykorzystać na różne sposoby i w różnych miejscach w sklepie. Dzięki temu sprawdzą się nie tylko w strefie impulsowej, ale też w miejscu promocji.

Zapraszamy na zakupy do naszego sklepu: https://wyposazamysklepy.pl/lady-sklepowe

Inny artykuł na ten temat: https://www.abm.com.pl/lady-sklepowe-impulsowe-w-strefie-przykasowej

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium