Podesty i stoliki do ekspozycji to elementy wyposażenia, które można wykorzystać w każdym wnętrzu. Dzięki swojej uniwersalności dopasują się do reszty umeblowania. Z kolei praktyczność i mnogość zastosowań pozwolą na ciekawą aranżację i możliwość częstych zmian. Tak, aby urozmaicić ekspozycję w sklepie albo uatrakcyjnić lokal usługowy.
Ekspozycja dostosowana do indywidualnych wymagań
Stoliki ekspozycyjne można wykorzystywać w kilku celach. Po pierwsze – aranżując stałą ekspozycję. Jeśli mamy do czynienia z dużą przestrzenią, idealnie sprawdzą się do prezentowania produktów w centralnej części sklepu. Po drugie – jako miejsce promocji. Wtedy aranżujemy je pod konkretną promocję i towar. Stoliki są na tyle lekkie, że z łatwością można je przemieszczać, a ich rozmiar dobrać do indywidualnych wymagań.
Stoliki ekspozycyjne w sklepie odzieżowym
W dużych sklepach odzieżowych stoliki i podesty są często spotykanymi elementami wyposażenia. Miejsce wzdłuż ścian zapełnia się regałami na ubrania, które wymagają ekspozycji na wieszakach. Powierzchnia w centrum sklepu jest wtedy przeznaczona na ekspozycję asortymentu, który można położyć. Na przykład spodni, koszulek, swetrów. Zawsze pamiętaj, żeby na stoliku był porządek, a ubrania były równo ułożone. Porozrzucane i wymieszane w ogóle nie zainteresują klientów. Wręcz przeciwnie – bałagan zniechęci ich do zakupów.
Stolik ekspozycyjny w sklepie spożywczym
W supermarketach i sklepach spożywczych warto co jakiś czas oferować promocje. Atrakcyjnie wyglądające miejsce promocji powinno być wyraźnie oddzielone od reszty i oznaczone. Promocja nie będzie w ogóle skuteczna, jeśli klienci jej nie zauważą i przejdą obok niej obojętnie. Zadbaj więc o oddzielny stolik i wyraźny znak lub napis, informujący o tym, co dokładnie oferujesz. Po zakończeniu promocji stolik może się stać dodatkowym elementem wyposażenia i eksponować produkty spożywcze ze stałego asortymentu.
Stoliki przydatne także w lokalach usługowych
Jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny, stoliki sklepowe także mogą ci się przydać. Postawisz na nich ramki z wydrukowanym na dany dzień menu, a obok wazon z kwiatami. Taka aranżacja przy wejściu do lokalu będzie nie tylko cenną informacją, ale także piękną ozdobą. W salonie kosmetycznym stolik pomieści niektóre z kosmetyków, jakich używasz lub jakie masz w ofercie sprzedażowej. Klientki będą zachwycone możliwością wypróbowania ich przed zakupem.
Zobacz, jakie stoliki oferujemy do Twojego sklepu