Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Blog chmura tagów
Gabloty szklane - rozwiązanie dla sklepu z kolekcjami z wyższej półki 0

gablota szklana

Sprzedaż towarów luksusowych to wciąż rozwijający się segment rynku w Polsce. Wg raportu KPMG o rynku dóbr luksusowych, jego szacunkowa wartość w 2018 roku wyniosła 23,9 mld złotych. Dwie główne kategorie produktów z wyższej półki stanowiły samochody premium oraz luksusowa odzież i akcesoria. W przypadku tych ostatnich duże znaczenie przy sprzedaży ma ich otoczenie. Do ekspozycji luksusowych akcesoriów idealnie sprawdzają się gabloty szklane. Jeśli prowadzisz sprzedaż markowych portfeli, okularów albo biżuterii – rozważ je jako element wyposażenia swojego sklepu.

Gablota szklana to gwarancja bezpiecznej ekspozycji

W sklepach z drogim, luksusowym towarem dużym wyzwaniem staje się jego odpowiednie zabezpieczenie. Ekspozycja na półkach to nie najlepsze rozwiązanie, ponieważ naraża na kradzieże. Dlatego idealnym sposobem na zabezpieczenie towaru są meble zamykane na kluczyk. Sprzedawca w razie konieczności otwiera gablotę i pokazuje towar klientom. Szkło hartowane zapewnia dużą wytrzymałość mebla, a możliwość wyboru płyty – personalizację. Jeśli chcemy dodatkowo zwiększyć przestrzeń ekspozycyjną w sklepie, wykorzystać możemy także przeszklone lady.

gabloty szklane

Możliwość zapoznania się z towarem bez konieczności dotykania

Szklana witryna, oprócz dużego bezpieczeństwa, zapewnia także dobrą widoczność towaru. Wbrew pozorom daje nieraz możliwość dokładniejszego zapoznania się z ofertą niż na przykład regały. Klient widzi produkt z każdej strony – nawet mimo tego, że jest zamknięty. W przypadku towarów luksusowych takie pozorne oddzielenie ich od klienta dodatkowo zwiększa ich wartość w oczach klienta. Zapobiega także uszkodzeniom wywołanym próbami przetestowania.

Gabloty sklepowe – także na stoiska lub wyspy handlowe

Przeszklone meble to idealny wybór do sklepów. Zarówno dużych powierzchniowo, jak i mniejszych. Jako podstawowe wyposażenie lub dodatkowe elementy, urozmaicające ekspozycję. Jednak idealnym miejscem na ich wykorzystanie są przede wszystkim wyspy i stoiska handlowe. Z powodu ograniczonej powierzchni sprzedawcy szukają sposobów na jej maksymalne wykorzystanie. Witryny pozwalają na zmaksymalizowanie powierzchni ekspozycyjnej i ułatwienie klientom dostępu do niej. Komunikacja między sprzedawcą a klientem jest też łatwiejsza, jeżeli z obydwu stron – sprzed i zza lady – widzą jednocześnie to samo.

Zobacz najlepsze realizacje z wyposażeniem sklepów od ABM

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium