do kasy suma: 0,00 zł
NEWSLETTER
Wyrażam zgodę na przesyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej Newslettera z informacjami o produktach dostępnych u Administratora. Administratorem danych osobowych jest ABM SA
UWAGA: Użytkownikowi przysługują prawa: wniesienia sprzeciwu, dostępu do danych, żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych. Więcej w Polityce prywatności.
Czy manekiny całopostaciowe to dobry wybór? 0
Czy manekiny całopostaciowe to dobry wybór?

Czy manekiny całopostaciowe to dobry wybór?

Tworząc wystawę sklepu, stoimy przed dylematem jak uatrakcyjnić witrynę, aby przyciągała klientów. Wybór manekinów na rynku jest szeroki. Producenci zajmujący się wyrobem manekinów podążają za zmieniającym się rynkiem odzieżowym.
Jak nie pogubić się w gąszczu modeli? Czy musimy być zdani jedynie na intuicję?

Wybieramy manekiny na ekspozycję

Wykreowanie oryginalnej witryny musi być przemyślane. Dopiero poznając odbiorcę, jego potrzeby, gust, a nawet styl życia, mamy szanse zainteresować klienta.

Pierwszą kwestią w wyborze jest płeć. Do kogo kierujemy swoją ofertę? Kto jest naszym klientem? Czy jest to osoba dojrzała, znająca swój gust czy nastolatek, działający impulsywnie i zapatrzony w zmieniające się trendy? A może mama, która robi zakupy dla swojego kilkuletniego dziecka?

Zwykle na wystawach prezentowane są zarówno modele męskie, jak i żeńskie. Jednak zdarzają się firmy kierujące produkty do wybranej płci. Tutaj wybór jest prosty.
Jeśli sprzedajemy ubrania przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, wybierzmy manekin męski. Manekin damski to rozwiązanie dla oferty skierowanej do kobiet.
Jeśli nasze produkty zaadresowane są do młodszego odbiorcy, zdecydujmy się na manekin dziecięcy.       

Cały manekin czy jego elementy – co wybrać?

Kolejnym aspektem jest kwestia ukazania całej postaci lub tylko jej części. Wybór zależy od tego, co chcemy zaprezentować na wystawie. Jeśli nasz produkt wymaga wyeksponowania konkretnej części, na przykład samego torsu, nie musimy kupować całego manekina.

Porównajmy rodzaje manekinów:

  • Manekin całopostaciowy – to najlepszy wybór, gdy prezentujemy zarówno górną część kolekcji (koszule, bluzki, marynarki), jak i dolną (spodnie, spódnice, sukienki). Sprawdzi się, gdy w ofercie mamy również obuwie.
  • Głowa ekspozycyjna – będzie odpowiednia do pokazania biżuterii i okryć głowy: kapeluszy, czapek czy chust. Możemy dodać jej realistycznego wyglądu, dobierając perukę.

  • Tors – do prezentacji koszul, t-shirtów i bluzek wybierzmy sam korpus. Jego zaletą są o wiele mniejsze rozmiary niż manekiny całopostaciowe. Dzięki temu zaprezentuje się dobrze nawet na niewielkiej witrynie.
  • Nogi i ręce ekspozycyjne – te części manekinów najlepiej zaprezentują rajstopy, rękawiczki i biżuterię. Uwaga klientów będzie skierowana na najważniejsze części ciała. Możemy też skorzystać z dodatkowych rozwiązań w postaci stojaków obrotowych lub łukowych.

Biorąc pod uwagę cykliczną zmienność wystaw, manekin całopostaciowy jest optymalnym wyborem. Na konkretne części decydujmy się, gdy odpowiada to profilowi naszego asortymentu. Jeśli sprzedajemy wyłącznie kapelusze damskie lub biżuterię, do prezentacji wystarczy sama głowa ekspozycyjna. Gdy naszym produktem są rajstopy, skupmy się na nogach ekspozycyjnych.

Jeśli potrzebują Państwo porady przy wyborze manekinów, zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami przez czat lub wiadomość email, klikając na poniższy link:

Kontakt z nami

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium