Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Blog chmura tagów
Oznakowanie w punkcie sprzedaży – tabliczki informacyjne 0
Oznakowanie w punkcie sprzedaży – tabliczki informacyjne

Tabliczki informacyjne do sklepu

Tabliczki informacyjne do sklepu pomagają przekazać istotne informacje Klientom. Czytelne komunikaty poprawiają też funkcjonowanie placówki handlowej. Jakie wywieszki warto więc zamontować w sklepie?

Wywieszki do sklepu dla Klientów

Tabliczki to niewielkie, ale bardzo przydatne akcesoria do sklepu. Krótkie hasła oraz piktogramy na wywieszkach w jasny sposób prezentują informacje.

Za pomocą tabliczek poinformujemy Klientów o godzinach otwarcia, zasadach sprzedaży, wskażemy też wyjście ewakuacyjne.

Tabliczki ułatwiają także poruszanie się Klientów po sklepie. Wskazują kierunek kolejki, oznaczają wejście i wyjście. To także „drogowskazy” dla osób, które robią zakupy w sklepie po raz pierwszy.

Wywieszki są jednostronne lub dwustronne. Montuje się je poprzez zawieszenie lub naklejenie. Z reguły wykonane są z PCW.

Przykładowe treści wywieszek skierowanych do Klientów:
– „Towar podaje sprzedawca”,
– „Osobom nietrzeźwym i młodzieży do lat 18 wyrobów tytoniowych nie sprzedajemy”,
– „Reklamację uwzględniamy po okazaniu paragonu fiskalnego”.

Pamiętajmy też, że rozmieszczenie znaków ewakuacyjnych jest obowiązkowe.

Tego typu oznaczenia pomagają w sytuacjach awaryjnych. Czytelne znaki wskazujące drogę ewakuacyjną czy gaśnicę mogą uratować czyjeś zdrowie, a nawet życie.

Wywieszki dla pracowników sklepu

Na sali sprzedaży powinny znaleźć się także wywieszki z informacjami dla personelu sklepu. Należą do nich przede wszystkim instrukcje BHP, umieszczone w łatwo dostępnym miejscu.

Szczegółowe instrukcje dotyczą na przykład postępowania w razie pożaru czy pogorszenia stanu zdrowia. Przejrzyste informacje umieszczone w widocznym miejscu pomogą podjąć odpowiednie działania.

Wywieszki przeznaczone dla personelu to na przykład:
– instrukcje przeciwpożarowe,
– zasady postępowania w razie pożaru,
– zasady pomocy przedmedycznej,
– instrukcja mycia i dezynfekcji rąk.

Tabliczki informacyjne na drzwi – przydatne oznaczenia

Tabliczki warto umieścić nie tylko wewnątrz sklepu, ale również na drzwiach wejściowych. Dzięki temu Klienci otrzymają użyteczne informacje już przy wejściu. Komunikaty mogą dotyczyć godzin otwarcia, monitoringu w sklepie, sposobie otwierania drzwi.

Przykładowe oznaczenia na drzwi sklepu:
– „Godziny otwarcia sklepu
– „Otwarte”, „Zamknięte”,
– „Pchać” / „Ciągnąć”,
– „Uwaga! Obiekt monitorowany”,
– „Zaraz wracam”,
– „Zakaz wprowadzania psów”.

Stosowanie tabliczek w sklepie pomaga przekazywać informacje Klientom. Wywieszki są również przydatne dla personelu.

Duży wybór tabliczek znajdziesz tutaj:
https://wyposazamysklepy.pl/wywieszki-tabliczki-sklepowe

Poznaj stojaki reklamowe – sposób na komunikację z Klientami:
https://stojaki-sklepowe.pl/sklepy-odziezowe/stojak-reklamowy-wyroznienie-lokalu

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium