
Tabliczki informacyjne do sklepu
Tabliczki informacyjne do sklepu pomagają przekazać istotne informacje Klientom. Czytelne komunikaty poprawiają też funkcjonowanie placówki handlowej. Jakie wywieszki warto więc zamontować w sklepie?
Wywieszki do sklepu dla Klientów
Tabliczki to niewielkie, ale bardzo przydatne akcesoria do sklepu. Krótkie hasła oraz piktogramy na wywieszkach w jasny sposób prezentują informacje.
Za pomocą tabliczek poinformujemy Klientów o godzinach otwarcia, zasadach sprzedaży, wskażemy też wyjście ewakuacyjne.
Tabliczki ułatwiają także poruszanie się Klientów po sklepie. Wskazują kierunek kolejki, oznaczają wejście i wyjście. To także „drogowskazy” dla osób, które robią zakupy w sklepie po raz pierwszy.
Wywieszki są jednostronne lub dwustronne. Montuje się je poprzez zawieszenie lub naklejenie. Z reguły wykonane są z PCW.
Przykładowe treści wywieszek skierowanych do Klientów:
– „Towar podaje sprzedawca”,
– „Osobom nietrzeźwym i młodzieży do lat 18 wyrobów tytoniowych nie sprzedajemy”,
– „Reklamację uwzględniamy po okazaniu paragonu fiskalnego”.
Pamiętajmy też, że rozmieszczenie znaków ewakuacyjnych jest obowiązkowe.
Tego typu oznaczenia pomagają w sytuacjach awaryjnych. Czytelne znaki wskazujące drogę ewakuacyjną czy gaśnicę mogą uratować czyjeś zdrowie, a nawet życie.
Wywieszki dla pracowników sklepu
Na sali sprzedaży powinny znaleźć się także wywieszki z informacjami dla personelu sklepu. Należą do nich przede wszystkim instrukcje BHP, umieszczone w łatwo dostępnym miejscu.
Szczegółowe instrukcje dotyczą na przykład postępowania w razie pożaru czy pogorszenia stanu zdrowia. Przejrzyste informacje umieszczone w widocznym miejscu pomogą podjąć odpowiednie działania.
Wywieszki przeznaczone dla personelu to na przykład:
– instrukcje przeciwpożarowe,
– zasady postępowania w razie pożaru,
– zasady pomocy przedmedycznej,
– instrukcja mycia i dezynfekcji rąk.
Tabliczki informacyjne na drzwi – przydatne oznaczenia
Tabliczki warto umieścić nie tylko wewnątrz sklepu, ale również na drzwiach wejściowych. Dzięki temu Klienci otrzymają użyteczne informacje już przy wejściu. Komunikaty mogą dotyczyć godzin otwarcia, monitoringu w sklepie, sposobie otwierania drzwi.
Przykładowe oznaczenia na drzwi sklepu:
– „Godziny otwarcia sklepu”
– „Otwarte”, „Zamknięte”,
– „Pchać” / „Ciągnąć”,
– „Uwaga! Obiekt monitorowany”,
– „Zaraz wracam”,
– „Zakaz wprowadzania psów”.
Stosowanie tabliczek w sklepie pomaga przekazywać informacje Klientom. Wywieszki są również przydatne dla personelu.
Duży wybór tabliczek znajdziesz tutaj:
https://wyposazamysklepy.pl/wywieszki-tabliczki-sklepowe
Poznaj stojaki reklamowe – sposób na komunikację z Klientami:
https://stojaki-sklepowe.pl/sklepy-odziezowe/stojak-reklamowy-wyroznienie-lokalu