do kasy suma: 0,00 zł
Technorattan - idealny wiosenny akcent w Twoim sklepie 0

koszyki z polirattaniWiosna to idealny czas na wiosenne porządki. Zwykle robimy je w domu lub wokół domu. Ale początek wiosny to dobry czas także na pewne zmiany w sklepie. Pierwsze ciepłe dni, pierwsze wypady za miasto. To czas, kiedy Klienci chętniej niż na zakupy, wybierają się w plener. Dlatego warto wprowadzić do sklepu powiew świeżości, który przyciągnie do wnętrza i zachęci do zakupów. Może w tym pomóc technorattan - typowo wiosenny akcent w sklepie.

Koszyki na drobne produkty - mała wielka zmiana

Jeśli nie chcemy wprowadzać w sklepie dużych zmian, a jedynie go odświeżyć, przydatne są polirattanowe kosze. W sklepach spożywczych sprawdzają się świetnie na pieczywo lub owoce. Można je łatwo umyć pod bieżącą wodą, a ich właściwości na tym nie stracą.

czytaj całość »
Docinanie płyt na wymiar w ofercie ABM 0

 

 usługi cięcia płyty w ABM

W ABM wprowadzamy profesjonalne  usługi docinania i oklejania płyt meblowych. Możemy także wyprodukować dla Państwa nietypowe meble z płyty laminowanej.

Na co dzień w ABM dbamy o to, żeby sklepy w całej Polsce były funkcjonalnie i atrakcyjnie wyposażone. Wiemy, że to przekłada się na komfort nie tylko właścicieli sklepów, ale też ich Klientów. Dlatego już od niemal 30 lat projektujemy wnętrza sprzedażowe i produkujemy meble sklepowe. Nowoczesny park maszyn pozwala nam sprostać potrzebom najbardziej wymagających Klientów. 

czytaj całość »
Jak wykorzystać akcesoria z pleksi w biurze? 0

wizytownik z pleksiPleksi, czyli tzw. szkło akrylowe to bardzo uniwersalny materiał o szerokim zastosowaniu. Nie dziwi więc fakt, że jest coraz częściej wykorzystywany w wielu dziedzinach naszego życia. Na co dzień pewnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, ile przedmiotów z tego materiału nas otacza. Zaczynając od części samolotów i statków, a kończąc na małych elementach, jak akcesoria z pleksi do biura.

Właściwości pleksi i jej szerokie zastosowanie

Pleksa jest sztucznym tworzywem, zrobionym z polimetakrylanu metylu. Wyróżnia się wyjątkowymi właściwościami, dlatego jest tak chętnie wykorzystywana. Także jako alternatywa dla tradycyjnego szkła. Jest przezroczysta i łatwo można poddać ją obróbce, ze względu na dużą termoplastyczność. Dzięki temu łatwo stworzyć z pleksi wybrany kształt. Na samym końcu otrzymujemy trwały, solidny materiał, odporny na uszkodzenia mechaniczne i działanie światła ultrafioletowego.

czytaj całość »
Jak samodzielnie zamontować szybę ochronną w aptece? 0

Szyby ochronne w aptece

 

Obecne przepisy dotyczące wyposażenia apteki, są regulowane przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 30 września 2002 roku w sprawie szczegółowych wymogów, jakim powinien odpowiadać lokal apteki. Nie ma w niej zapisu o konieczności zastosowania ochronnych szyb. W obliczu ostatniego zagrożenia Związek Zawodowy Techników Farmaceutycznych zaapelował o zmianę przepisów i wprowadzenie obowiązku wyposażenia stołów ekspedycyjnych w aptekach w specjalne szyby oddzielające personel od klientów.

czytaj całość »
Jak wykorzystać stoliki ekspozycyjne w sklepach różnych branż? 0

stoliki ekspozycyjnePodesty i stoliki do ekspozycji to elementy wyposażenia, które można wykorzystać w każdym wnętrzu. Dzięki swojej uniwersalności dopasują się do reszty umeblowania. Z kolei praktyczność i mnogość zastosowań pozwolą na ciekawą aranżację i możliwość częstych zmian. Tak, aby urozmaicić ekspozycję w sklepie albo uatrakcyjnić lokal usługowy.

Ekspozycja dostosowana do indywidualnych wymagań

Stoliki ekspozycyjne można wykorzystywać w kilku celach. Po pierwsze – aranżując stałą ekspozycję. Jeśli mamy do czynienia z dużą przestrzenią, idealnie sprawdzą się do prezentowania produktów w centralnej części sklepu. Po drugie – jako miejsce promocji. Wtedy aranżujemy je pod konkretną promocję i towar. Stoliki są na tyle lekkie, że z łatwością można je przemieszczać, a ich rozmiar dobrać do indywidualnych wymagań.

czytaj całość »
Trend naturalny w wystroju wnętrz w roku 2020 1

drewniane meble do sklepu

Eksperci mówią jednogłośnie — w tym roku we wnętrzach królować będzie trend eko. Widoczny nie tylko w wizualnych nawiązaniach do natury, ale także w wykorzystaniu naturalnych materiałów i ekologicznych rozwiązań. Każdy z trendów można z powodzeniem wprowadzić do wnętrza sklepowego, ponieważ to rozwiązania bardzo proste i uniwersalne. A przy tym efektowne!

Kolory we wnętrzach na rok 2020

Kolorami roku 2020 są wszystkie barwy i odcienie natury. Przede wszystkim zielenie, błękity, brązy czy korale. Prezentują się pięknie na ścianach, ale równie dobrze możemy dodać wnętrzu koloru poprzez meble lub dodatki. Piaskowa sofa lub fotele albo kotary w przymierzalni w odcieniu głębokiej butelkowej zieleni? Właśnie o to chodzi! Jeszcze mniejsze akcenty, które jednak będą widoczne, to kolorowe lampy, poduszki lub wazony na kwiaty.

czytaj całość »
5 cech idealnego regału sklepowego 0

regał metalowy do sklepu

Znają go wszyscy właściciele mniejszych lub większych sklepów. Jest podstawowym elementem wyposażenia wielu wnętrz sprzedażowych. Jednak niewiele osób wie, jaki tak naprawdę powinien być dobry regał sklepowy. Na co zwrócić uwagę i czym się kierować przy jego wyborze? W odpowiedzi na to pytanie pomoże przeanalizowanie 5 podstawowych cech, jakimi powinien się wyróżniać dobry regał do sklepu.

1. Dostosowanie do eksponowanego towaru.

Regał sklepowy będzie idealnie spełniał swoje zadanie, jeśli jego rodzaj wybierzemy, biorąc pod uwagę oferowany towar. Jest duża różnica między tym, co daje nam regał na pieczywo a regał na kwiaty. Każdy z nich jest dostosowany tak, aby jak najlepiej eksponować dany towar, zachęcając klientów do zakupów. Warto więc na sam początek określić, do czego posłuży regał, stawiając sobie jego przeznaczenie za główny wyznacznik wyboru. 

czytaj całość »
Akcesoria i meble sklepowe przydatne w domowej garderobie 0

meble sklepowe w garderobie

Kto z nas nie marzył nigdy o pięknej, dużej i przestronnej garderobie? Takiej, w której każda rzecz ma swoje ustalone miejsce, panuje tam porządek i ład? Najłatwiej zaaranżować taką przestrzeń na dużej powierzchni. Jednak jej wydzielenie nie zawsze jest takie łatwe. Najczęściej musimy się zadowolić małą częścią sypialni, oddzieloną ścianką lub innym schowkiem – często o niestandardowych wymiarach.

Nie ma jednak rzeczy niemożliwych i nawet w takim przypadku da się wyposażyć garderobę tak, aby była funkcjonalna i zmieściła wszystko, czego potrzebujemy. Kluczem do sukcesu jest dobra organizacja i wykorzystanie rozwiązań, o jakich czasami nawet byśmy nie pomyśleli. Przykład? Akcesoria i meble sklepowe, jakie na co dzień wykorzystuje się w sklepach odzieżowych.

 

czytaj całość »
Potykacze reklamowe – promuj nimi swój biznes 0

potykacz aluminiowyStojaki reklamowe to dobrze znane wszystkim przedsiębiorcom akcesoria. Pozwalają na zwrócenie uwagi klientów, jeszcze zanim przestąpią próg sklepu albo lokalu usługowego. Są świetnym elementem wyróżniającym w miejscu, gdzie jest ich dostępnych bardzo dużo. Tam niezwykle ważne jest wyróżnienie się z tłumu i zaoferowanie czegoś wyjątkowego. Potykacze świetnie się w takich sytuacjach sprawdzają.

Potykacze reklamowe, które przyciągają do sklepu

Stojaki, na których możesz umieścić napis lub plakat to rozwiązanie dla każdego rodzaju sklep. Nie ma tu znaczenia branża ani towar, jaki sprzedajesz. Najważniejsze jest to, aby treść reklamy była atrakcyjna. Najbardziej przyciągają wzrok i uwagę krótkie hasła.

Promocja albo wyprzedaż to idealne słowa do umieszczenia na tablicy. Jeśli dodasz do tego atrakcyjną cenę, masz szansę wyróżnić się na tle konkurencji, ponieważ klienci dowiedzą się już czegoś o Twoim sklepie - bez wchodzenia do niego. Dodatkowo oferta może się okazać na tyle kusząca, że nie poczują już potrzeby dalszego poszukiwania.

czytaj całość »
Instrukcje, regulaminy i procedury – niezbędne akcesoria do sklepu 0

wywieszki sklepowe BHPTabliczki i wywieszki sklepowe mogą służyć informowaniu klientów - na przykład o godzinach otwarcia sklepu, ofercie albo cenniku. Nie masz obowiązku ich wywieszania, ale często ułatwiają robienie zakupów. Nieco inaczej jest z instrukcjami BHP, które służą pracownikom Twojego sklepu. To na Tobie ciąży obowiązek ich udostępnienia tak, aby każdy dokładnie się z nimi zapoznał. Z pomocą przychodzą wtedy gotowe instrukcje i regulaminy!

Ogólna instrukcja BHP – uniwersalna do każdego sklepu

Instrukcja ogólna BHP to absolutna podstawa w miejscu pracy. Sprawdzi się w każdym sklepie oraz lokalu usługowym. Zawiera podstawowe zasady, jakich należy przestrzegać w miejscu pracy. Należy oczywiście opracować przepisy dla poszczególnych stanowisk. Jednak ogólna instrukcja powieszona na ścianie jest idealnym zbiorem podstawowych zasad w pigułce dla wszystkich! Dzięki temu spełnisz swój obowiązek, a pracownicy będą się czuli pewniej i bezpieczniej.

czytaj całość »
Uniwersalny system sklepowy NUT od ABM 0

przykładowa aranżacja systemu NUT

System sklepowy NUT to uniwersalne wyposażenie do sklepów różnych branż. Ze względu na mnogość rozwiązań, można dostosować go do eksponowania różnego rodzaju produktów. Sprawdza się nie tylko w sklepach odzieżowych, ale także sportowych, z bielizną czy z pamiątkami. Jest jednym z 12 systemów opracowanych i produkowanych przez ABM. I jak każdy z nich, jest solidny, trwały i ekonomiczny.

Naścienny system sklepowy – duża oszczędność miejsca

Podstawą systemu NUT jest panel MDF frezowany co 15 cm. Do wyboru w dwóch formatach i kształtach – pionowym i poziomy. Zakończenie z jednej strony połową frezu umożliwia połączenie dwóch paneli w zupełnie niewidoczny sposób. Panele można zamontować bezpośrednio do ściany, ale także użyć jako plecy modułów. Zagospodarowując panelami całą ścianę, zmaksymalizujesz przestrzeń ekspozycyjną. To rozwiązanie zarówno do większych, jak i mniejszych sklepów.

czytaj całość »
Najlepsze rodzaje stojaków do sklepów odzieżowych 0

stojak na ubraniaW sklepach odzieżowych większość asortymentu jest eksponowana na wieszakach. Ma to swoje konkretne przesłanki – tak odzież prezentuje się najkorzystniej. Wśród rozwiązań dla sklepów odzieżowych, oprócz zabudowy przyściennej, polecamy każdemu stojący wieszak na ubrania. Nie zastąpi oczywiście tradycyjnego wyposażenia sklepu odzieżowego, ale jest nieocenioną pomocą w sklepie. Najlepsze rodzaje stojaków to takie, które mają kilka podstawowych cech. Na co zwrócić uwagę, wybierając ten jedyny do swojego sklepu?

Wysoka jakość i solidne wykonanie

To najważniejsze cechy, jeśli chodzi o wieszaki stojące, które utrzymują duże ciężary. Wiemy, że jednak sukienka lub kilka bluzek to nie jest duże obciążenie. Do nich sprawdzi się każdy stojak. Jeśli jednak chodzi o asortyment w sklepie, jest go znacznie więcej. Są to nawet dziesiątki produktów zebranych na niewielkiej powierzchni.

czytaj całość »
Bramki sklepowe – rodzaje i zastosowanie w sklepach różnych branż 0

bramka sklepowa obrotowa

W wielu miejscach spotykamy na co dzień bramki wejściowe. Nie tylko w sklepach, ale także w lokalach usługowych, kinach, na siłowniach, czy basenach. Widać więc, jak szerokie mają zastosowanie i jak dobrze się sprawdzają w codziennym życiu. Na pewno rozumiesz już, że są niezbędne także w Twoim sklepie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ich temat, spieszymy z wyjaśnieniami!

Bramki sklepowe i system prowadzenia klienta – niezbędne w sklepie

System prowadzenia klienta w sklepie to nieodłączny element organizujący ruch klientów. Ułatwia im poruszanie się między alejkami. Ale także wchodzenie i wychodzenie z obszaru powierzchni sprzedażowej. To absolutna podstawa w każdym sklepie i lokalu usługowym, niezależnie od branży. Oczywiście w mniejszych sklepach ograniczamy go tylko do bramek. W dużych potrzebujemy rozbudowanego systemu, pozwalającego na ich sprawne funkcjonowanie.

 

czytaj całość »
Jak wybrać najlepsze biurko do pracy oraz jak je zorganizować 0

biurko do pracy

Chcesz zorganizować w domu biuro albo kącik do pracy. Na pewno zadajesz sobie pytanie, jakie biurko wybrać. Odpowiedź nie jest prosta, bo zależy od tego, czym się zajmujesz. Nie znajdziesz jednego biurka, które pasowałoby do wszystkich. Z pewnością masz swoje konkretne potrzeby i wymagania, ale być może jeszcze o nich nie wiesz. Pomożemy Ci je odkryć!

Po prostu biurko do pracy! Ale jakiej? 

Idealny blat dla Ciebie będzie inny, jeśli pracujesz przy komputerze i inny, kiedy na przykład wykonujesz ręczne rysunki. Jeśli używasz do pracy komputera, co jest dziś najczęściej spotykane - spędzasz pewnie przed monitorem większość czasu. Zadbaj o swoją wygodę i zdrowie. Biurko powinno umożliwiać postawienie monitora w odległości ok. pół metra przed Tobą i odrobinę niżej od linii wzroku. To zapewni dobrą ochronę przed zmęczeniem oczu. Dodatkowa przestrzeń przed komputerem pozwoli na wygodne oparcie dłoni i nadgarstków. Jeśli jesteś inżynierem, wykonującym ręczne szkice i rysunki, na pewno zależy Ci na przestrzeni. Wtedy wybierz większy blat, umożliwiający rozłożenie arkuszy papieru.

 

czytaj całość »
Elegancki system sklepowy FENIKS 0

system meblowy feniksFENIKS to najbardziej szlachetny system sklepowy w ofercie ABM. Opiera się na konstrukcji z systemu LINE. Jednak jego dodatkowym smaczkiem są elementy z cesarskiego drewna paulownia. Podstawowe moduły możemy dowolnie modyfikować, dodając do nich elementy z płyty laminowanej. Standardowo pasują do nich także różnego rodzaju półki, ramiona oraz zawieszki. Jednak to drewniane dodatki sprawiają, że elementy systemu nadają się nie tylko do sklepu, ale także domu lub biura.

Czym w ogóle jest drewno paulownia i co jest w nim wyjątkowego?

Paulownia to rodzaj rośliny, nazwanej na cześć wielkiej księżnej Rosji i królowej Holandii Anny Pawłownej Romanow. Stąd jej szlacheckie pochodzenie, a co za tym idzie wielka popularność drewna, które z niej pozyskujemy. Jest lekkie, ale bardzo wytrzymałe i odporne na działanie wody. Dlatego świetnie sprawdza się do produkcji instrumentów muzycznych, łodzi, w lotnictwie. Dodatkowo drzewo paulownia rośnie bardzo szybko w stosunku do innych rodzajów. Nie potrzebuje także do życia specjalnych warunków. Wyrośnie na każdej ziemi, nawet na zanieczyszczonych obszarach.

czytaj całość »
Gabloty szklane - rozwiązanie dla sklepu z kolekcjami z wyższej półki 0

gablota szklana

 

Sprzedaż towarów luksusowych to wciąż rozwijający się segment rynku w Polsce. Wg raportu KPMG o rynku dóbr luksusowych, jego szacunkowa wartość w 2018 roku wyniosła 23,9 mld złotych. Dwie główne kategorie produktów z wyższej półki stanowiły samochody premium oraz luksusowa odzież i akcesoria. W przypadku tych ostatnich duże znaczenie przy sprzedaży ma ich otoczenie. Do ekspozycji luksusowych akcesoriów idealnie sprawdzają się gabloty szklane. Jeśli prowadzisz sprzedaż markowych portfeli, okularów albo biżuterii – rozważ je jako element wyposażenia swojego sklepu.

czytaj całość »
Z czego składa się podstawowe wyposażenie sklepu odzieżowego 0

Aby skutecznie eksponować ubrania w sklepie, powinieneś wybrać odpowiednie meble do jego wyposażenia. Solidne i dopasowane do towaru wyposażenie sklepu odzieżowego to połowa sukcesu w jego prowadzeniu. Na pewno czasami się dziwisz jak trudno sprzedać odzież. Nawet pomimo jej modnego designu i świetnej jakości. Nieraz nawet najpiękniejsza sukienka pozostaje niezauważona przez Klientów, ponieważ nie potrafisz jej dobrze zaprezentować. To dlatego tak ważne jest, abyś wybrał dedykowane meble, będące podstawą skutecznej sprzedaży w sklepie.

Regał na ścianę — podstawowe wyposażenie sklepu odzieżowego

regał na ścianę

Regały w przeróżnych formach proponujemy jako podstawowe wyposażenie ze względu na ich uniwersalność. Wolnostojące są opcją do większych pomieszczeń. Zabudowy naścienne w formie paneli pomogą ekonomicznie wykorzystać miejsce wzdłuż ścian. Bez względu na to, jaką formę regałów wybierzesz, masz także nieograniczone możliwości ich zagospodarowania. Z regałami na pewno od razu skojarzysz półki. To dobre miejsce na ekspozycję dodatków — butów lub torebek. Do odzieży lepiej sprawdzą się ramiona lub zawieszki. To dzięki nim zaprezentujesz ubrania “na wisząco”. To idealny sposób na pokazanie ich w całości. Dzięki temu klienci już od wejścia zobaczą je w całej okazałości.

czytaj całość »
Najlepsze części zamienne do krajalnic sklepowych 0

Krajalnice to sprzęty, które bardzo ułatwiają funkcjonowanie sklepów, lokali usługowych, a także kuchni w domach prywatnych. Jednak te, które są idealnie w domu, nie sprawdzą się w sklepach lub restauracjach. Krojenie sera, wędliny i innych produktów spożywczych na dużą skalę wymaga nieco innych rozwiązań – bardziej wydajnych i profesjonalnych.

sklep miesny - wyposazenie

Krajalnica sklepowa do sklepu, lokalu lub firmy

Idealna krajalnica do sklepu, firmy kateringowej albo do restauracji to profesjonalna krajalnica, dostosowana do częstego i nasilonego użytku. Jest znacznie większa niż te domowe, ale także bardziej solidna i wytrzymała. Jednak żadna, nawet najdroższa krajalnica, nie zapewni nam dożywotniej gwarancji bez konieczności wymiany niektórych części. W sklepach może to być nawet potrzebne jeszcze częściej, ze względu na dużą eksploatację. Tak już jest, że trzeba o nią regularnie dbać i jest to naturalna kolej rzeczy.

czytaj całość »
Wyposażenie kwiaciarni lub stoiska z kwiatami 0

meble do kwiaciarni

Jakie meble do kwiaciarni?

Nikogo chyba nie zaskoczy fakt, że liderem w sprzedaży ciętych kwiatów w Europie jest Holandia. Ten kraj, który kojarzymy z kolorowymi tulipanami, produkuje niemal 7 mld kwiatów rocznie. W przypadku Polski jest to niecały milion, choć z roku na rok ta liczba rośnie. Obecnie kwiaty kupimy już nie tylko w kwiaciarniach lub sklepach florystycznych. Spotykamy je także w supermarketach na wydzielonych stoiskach. A nawet w automatach dostępnych przez całą dobę – na przykład przy stacjach benzynowych. Z powodu tej rosnącej popularności kwiatów coraz więcej osób decyduje się na ich sprzedaż. Dlatego dziś odpowiadamy na pytanie, jak wygląda idealne wyposażenie kwiaciarni lub stoiska z kwiatami.

Wyposażenie kwiaciarni dostosowane do wymagań kwiatów

Rośliny to wyjątkowo wymagający towar, jeśli chodzi o jego ekspozycję. Potrzebują odpowiedniego nawodnienia, nasłonecznienia i temperatury. Oczywiście wszystko zależy od gatunku – niektóre kwiaty są bardziej wymagające, inne mniej. Jednak stworzenie dla nich optymalnych warunków jest absolutną podstawą. Weźmy za przykład kwiaty cięte. Zbyt wysoka temperatura spowoduje więdnięcie, zbyt niska – zmarznięcie i oklapnięcie płatków. Aby utrzymać kwiaty jak najdłużej w świetnej kondycji, możesz wykorzystać witryny chłodnicze. Pamiętaj o tym, aby zapewnić kwiatom stały dostęp do świeżej wody. Odwdzięczą się pięknym, zdrowym wyglądem i trwałością.

czytaj całość »
Nowy system meblowy AVENIR – nowoczesność i uniwersalność 0

półka avenirCzy możliwe jest stworzenie uniwersalnego systemu do wyposażenia każdego wnętrza? Mebli, które wpasują się w przestrzeń sklepową, biurową, a nawet mieszkaniową? Nowy system AVENIR to uniwersalne moduły i elementy, które wykorzystasz wszędzie. Nowoczesny design — inspirowany architekturą modernistyczną – znajduje odzwierciedlenie w swojej nazwie, która oznacza przyszłość.

System AVENIR – Maison Objet 2019 w Paryżu

Meble z systemu AVENIR zaprezentowaliśmy po raz pierwszy na targach Maison&Objet 2019 w Paryżu. Nie mogło nas tam zabraknąć, ponieważ to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń z branży wnętrzarskiej w Europie.Skupia najsłynniejsze marki i nazwiska światowego designu, ale jest też świetnym miejscem dla młodych, zdolnych projektantów.

 

czytaj całość »
Wyposażenie sklepu obuwniczego prosto od producenta 0

Wyposażenie i aranżacja sklepu obuwniczego.

Ekspozycja zmienia się tam całkowicie średnio raz na 3 miesiące, czyli z każdym nadchodzącym sezonem. To mniejszy problem, kiedy mamy letnie sandałki i klapki zastąpić półbutami. Jednak zmiana z butów jesiennych na zimowe, ciężkie kozaki to już trudniejsze zadanie. Nie ma jednak problemów, których nie dałoby się łatwo i szybko rozwiązać.

półka z plexi na buty Panele ścienne sklepowe - podstawa każdego sklepu obuwniczego

Producenci mebli sklepowych szukają zawsze najprostszych rozwiązań. Ponieważ znają najczęstsze potrzeby i wymagania właścicieli sklepów - od razu na niej odpowiadają. My, jako podstawę wyposażenia każdego sklepu z obuwiem, polecamy panele sklepowe MDF. Bogata kolorystyka pozwoli Ci wybrać meble idealne do Twojego sklepu.

czytaj całość »
Wyposażenie sklepu - 15 małych, ale przydatnych akcesoriów 0

Wyposażenie sklepów to nie tylko meble.

Pamiętaj o tym, jeśli właśnie otwierasz i wyposażasz swój sklep. Potrzebujesz do jego odpowiedniego funkcjonowania także dodatkowych elementów i gadżetów. Poniżej przedstawiamy listę 15 małych, ale przydatnych akcesoriów w sklepie. Wykorzystaj je w zależności od rodzaju biznesu, jaki prowadzisz.

metkownica sklepowa1. Metkownice, metki, tusze

Metkownice z metkami i odpowiednim trwałym tuszem to tradycyjny gadżet do oznaczania produktów. Może wydawać Ci się dziś nieco przestarzały, ale w wielu sytuacjach wciąż idealnie się sprawdza. Niekoniecznie do naklejania cen. Wykorzystasz metkownice także do oznaczania innych informacji. Na przykład przydatności produktu do spożycia lub daty jego zapakowania. To świetny pomysł, kiedy dostarczasz catering na dowóz lub sprzedajesz jedzenie na wynos

czytaj całość »
System sklepowy ALTER – producent ABM 0

System ALTER jest jednym z dostępnych w ofercie ABM systemów wyposażenia sklepów. Polecany najczęściej sklepom odzieżowym i  system sklepowy ALTER   konfekcyjnym. Jednak dzięki swojej prostocie i uniwersalności sprawdzi się także w innych miejscach. Ze względu na mobilne gondole i duży wybór zawieszek, cieszy się dużym powodzeniem wśród właścicieli sklepów z bielizną.

Elementy konstrukcyjne systemu

Elementami konstrukcyjnymi systemu są: wąski panel, profil aluminiowy wkomponowany precyzyjnie w płytę, plecy z płyty lub MDF oraz półki z laminowanej płyty. Dzięki wykorzystaniu profili aluminiowych możliwe jest montowanie na nich zawieszek i półek. Co, jeśli nie odpowiadają Ci kolory dedykowane systemu, ale odpowiada Ci jego stylistyka? Możesz wybrać kolory z bazy kolorów dostępnych na zamówienie. Znajdziesz je na naszej stronie internetowej. 

czytaj całość »
Cenówki i cenniki sklepowe – przydatne w każdym sklepie 0

Niektóre małe elementy wyposażenia sklepu mogą się wydawać z pozoru nieistotne. Oczywiście na etapie otwierania biznesu, takie szczegóły jak cenówki i cenniki sklepowe, wydają się dość odległe. Jeśli jednak do otwarcia sklepu pozostało niewiele czasu, powinieneś zacząć zaopatrywać się w tego typu akcesoria. W jaki sposób mogą się przydać w Twoim sklepie lub lokalu usługowym?

zawieszki sklepowe na kratę

Miejsce na niezbędne informacje o produkcie

Cenówki są niezbędnym elementem w sklepie ze względu na swój informacyjny charakter. Z ich pomocą poinformujesz Klientów o najważniejszych informacjach o produkcie. Takimi informacjami są nie tylko cena, której podanie jest Twoim obowiązkiem. Informacje o produkcie to także jego model, parametry lub wymiary. Wszystko to, co potrzebują wiedzieć Klienci, zanim wybiorą produkt odpowiedni właśnie dla siebie.

czytaj całość »
Wyspy handlowe - wprost od producenta 0

Chciałbyś otworzyć sklep stacjonarny, ale przerażają Cię koszty związane z jego wyposażeniem? Istnieje sposób na to, aby stosunkowo tanim kosztem rozpocząć swój biznes. Jest nim wykorzystanie wyspy handlowej, jako miejsca sprzedaży. Może się okazać, że będzie to pierwszy krok do rozwoju marki i otwarcia kolejnych, większych punktów, a nawet sklepów.

Wyspa do centrum handlowego - daj się poznać Klientom

wyspa sprzedażowa

Wyspa sklepowa umieszczona w centrum handlowym może przynieść niezłe zyski. Jej główną zaletą jest to, że zazwyczaj znajduje się w przejściach i korytarzach, uczęszczanych przez wiele osób. Przechodząc obok wyspy, mimowolnie zapoznają się z ofertą, przez co utrwala się ona w ich świadomości. Wykorzystanie tej wiedzy daje duże możliwości w rozwijaniu własnego biznesu. Dzięki temu możesz dać poznać swoją markę ograniczając nakład czasu i pieniędzy na działania promocyjne.   

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium