do kasy suma: 0,00 zł

 

UWAGA: Ze względu na pandemię terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu. Będziemy o tym informować przy potwierdzaniu zamówienia.

NEWSLETTER
Wyrażam zgodę na przesyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej Newslettera z informacjami o produktach dostępnych u Administratora. Administratorem danych osobowych jest ABM SA
UWAGA: Użytkownikowi przysługują prawa: wniesienia sprzeciwu, dostępu do danych, żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych. Więcej w Polityce prywatności.
Wyposażenie sklepu mięsnego – krajalnica do mięsa 0
Wyposażenie sklepu mięsnego – krajalnica do mięsa

Sklepy z wyrobami mięsnymi zwykle nie narzekają na brak Klientów. Jednak dłuższe kolejki oznaczają wydłużony czas oczekiwania. Profesjonalna krajalnica do mięsa ułatwia i przyśpiesza pracę. Sprawmy, żeby nasi Klienci wychodzili ze sklepu zadowoleni.


Krajalnice do wędlin do sklepu – rodzaje i zastosowanie


Podstawowe wyposażenie sklepu mięsnego, takie jak lada chłodnicza do mięsa, maszynki do mielenia czy deski, obejmuje także krajalnice. Dzięki nim otrzymujemy równo pokrojony produkt o stałej jakości. Co ważne, nie generujemy odpadów, a co za tym idzie, strat.

Krajalnica grawitacyjna do wędlin posiada odpowiednie nachylenie stołu podawczego względem noża. Dzięki temu pokrojona żywność jest prawidłowo dociśnięta, a krojenie nie wymaga użycia dużej siły. Niektóre modele pozwalają na krojenie zarówno twardych wędlin, jak i miękkich serów. Dzięki temu nie inwestujemy w dwie osobne maszyny.

czytaj całość »
Asortyment do kasy — niezbędne narzędzia do pracy kasjera 0
Asortyment do kasy — niezbędne narzędzia do pracy kasjera

Obsługa Klientów to główne zadanie pracowników na stanowisku kasowym. Pomaga w tym asortyment do kasy. Torby na zakupy, podstawki na wydawanie reszty i jednorazowe rękawiczki to dodatki, których nie może zabraknąć w sklepie. Są przydatne nie tylko dla pracowników, ale i dla Klientów.

Podstawka na wydawanie reszty i rękawiczki jednorazowe

Asortyment do kasy to zwykle drobne produkty. Podstawka wydawcza z pleksi, metalowa skrytka na gotówkę czy tabliczka informacyjna. Jednak mimo niewielkiego rozmiaru, są przydatne w codziennej pracy. Bez nich trudno wyobrazić sobie stanowisko kasowe.

Praca z pieniędzmi wymusza stykanie się z zarazkami. Stosując rękawiczki foliowe jednorazowe, zapobiegamy bezpośredniemu kontaktowi gotówki ze skórą. Do wyboru mamy różne rodzaje, na przykład rękawiczki winylowe, które ściśle przylegają do dłoni. W przypadku środków ochrony osobistej mamy do wyboru również osłony z pleksi oraz płyny do dezynfekcji rąk.

czytaj całość »
Stojaki na ubrania, czyli urządzamy garderobę 0
Stojaki na ubrania, czyli urządzamy garderobę

Chcemy tego czy nie, ubrania zajmują sporo miejsca w naszych domach. I nie ma w tym nic dziwnego. Ubrania zmieniamy w zależności od pogody, pory roku, okazji i nastroju. Przyjrzyjmy się, jakie stojaki na ubrania sprawią, że garderoba będzie modna, estetyczna i wygodna w codziennym użytkowaniu.

Stojak podstawą lub uzupełnieniem garderoby

Statywy na ubrania mogą stanowić bazę garderoby lub jej uzupełnienie. Jeśli bliższy jest nam styl nowoczesny, możemy urządzić wnętrze bez klasycznych szaf. Tym bardziej że trendy pokazują dążenie do otwartej przestrzeni. Takie wnętrza sprawiają, że czujemy się w nich wolni i nieograniczeni przytłaczającymi meblami i ich zamkniętą formą.

Stojaki są świetnym rozwiązaniem w przypadku garderoby kapsułowej. Termin ten oznacza zmniejszenie ilości ubrań poprzez stworzenie zestawu podstawowych, klasycznych elementów odzieży. Elementy ubioru możemy zestawiać ze sobą, tworząc różne stroje. 

czytaj całość »
Kiedy krata sklepowa na ścianę to dobry pomysł 0
Kiedy krata sklepowa na ścianę to dobry pomysł

Sprzedając drobne artykuły, możemy mieć problem z ich ekspozycją. Mały towar gubi się w koszach, a Klienci kupują przecież także wzrokiem. Dlatego lepiej pomyśleć o innych rozwiązaniach. Krata sklepowa na ścianę sprawdzi się w różnorodnych typach sklepów, sprzedających wyposażenie szkolne i biurowe, bieliznę czy artykuły budowlane.

Zawieszanie lekkich i niedużych produktów

Niewątpliwą zaletą kratownic jest ustawienie towaru frontem do Klienta. Metalowa konstrukcja sprawia, że kratownicę łatwo czyścić. Nie osiada na niej tyle kurzu, co na zabudowanych meblach. Pamiętajmy, że krata sklepowa z haczykami znajduje zastosowanie głównie dla towarów lekkich. Dlatego świetnie sprawdza się między innymi w sklepach odzieżowych. Dodatkowo krata sklepowa na ścianę zajmuje mało miejsca, pozwalając na atrakcyjną ekspozycję towaru.

Zawieszka sklepowa na kratę pozwala na umieszczanie towaru na kratownicy. Różne rodzaje zawieszek umożliwiają ekspozycję rozmaitego towaru. Na przykład do sklepu sportowego idealne będą specjalne zawieszki na piłki.

czytaj całość »
Asortyment do kasy – niezbędne zaopatrzenie kasjera 0
Asortyment do kasy – niezbędne zaopatrzenie kasjera

Praca kasjera wymusza nieustanną koncentrację na najwyższym poziomie. Obsługa Klientów, kontrolowanie cen i dbałość o poprawne rozliczenie wymaga wielozadaniowości. Dlatego asortyment do kasy dostępny pod ręką wspomaga pracownika w wykonywaniu obowiązków.

Akcesoria związane z rozliczaniem płatności

Podczas pracy na kasie pracownicy zwracają szczególną uwagę na właściwe rozliczenie za towar. W przypadku gotówki praca nie ogranicza się tylko do jej przyjęcia i wydania reszty. Pracownik zobowiązany jest także do weryfikacji banknotów. Jeśli okazuje się, że gotówka może być podrobiona, konieczne jest jej zatrzymanie oraz wezwanie policji. Jak wykryć fałszywy banknot? Pracownicy dowiadują się o tym zwykle podczas szkoleń. Jednak w przypadku wątpliwości warto dodatkowo sprawdzić pieniądze. Służy do tego tester do sprawdzania banknotów. Dzięki świetlówce UV sprawdzimy zabezpieczenia niewidoczne w zwykłym świetle. Z kolei świetlówka biała uwidacznia znaki wodne. Przydatną funkcją będzie także szkło powiększające, dzięki któremu dostrzeżemy mikrodruk.

czytaj całość »
Szklane witryny — blask w domu i sklepie 0
Szklane witryny — blask w domu i sklepie

Klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Ponadczasowe, eleganckie meble zawsze będą gustowną ozdobą wnętrza. Dlatego szklane witryny sprawdzają się zarówno w domowych wnętrzach, jak i w luksusowych sklepach. Zdradzamy pomysły na wykorzystanie gabloty jako miejsca do przechowywania cennych przedmiotów.

Gablota w domu – kwintesencja eleganckiego stylu

Czasami jeden mebel potrafi odmienić wnętrze i zyskać miano najważniejszej ozdoby. Elegancki charakter szkła sprawia, że gabloty są chętnie wybierane przy urządzaniu wnętrz.
Najbardziej znanym zastosowaniem szklanych witryn jest przechowywanie zastawy, czyli naczyń, filiżanek i sztućców. Z tego powodu często spotykamy jej właśnie w jadalniach. Dawniej naczynia chętnie przechowywano właśnie za szybą. Kredens, czyli mebel do przechowywania naczyń, zyskał szerszą popularność w XIX wieku. Różni się od gabloty tym, że jest o wiele bardziej zabudowany. Jednak podobnie jak gablota, charakteryzuje się przeszkleniami, dzięki którymi możemy podziwiać przedmioty znajdujące się w środku.

czytaj całość »
Jak wybrać stojaki na ubrania do garderoby 0
Jak wybrać stojaki na ubrania do garderoby

Garderoba przechodziła swoje metamorfozy wraz ze zmianą stylu życia człowieka. Początkowo ubrania przechowywano w koszach, a potem w kufrach. Dopiero kiedy na rynek wkroczyła masowa produkcja ubrań w przystępnych cenach, ludzie zaczęli myśleć o osobnym pomieszczeniu na odzież. Dziś stojaki na ubrania zyskują na popularności. Szczególnie że moda na otwarte przestrzenie trwa. 

Zalety stojaków do organizacji garderoby

Dlaczego tak polubiliśmy stojaki? Kiedy szafa pęka w szwach, „magicznym” sposobem sterta ubrań trafia na krzesła i łóżko. Stojak jest dobrym uzupełnieniem dla tradycyjnej szafy. Sprawdza się nie tylko w sypialni, gdzie zwykle trzymamy większość garderoby. Z powodzeniem możemy ustawić go także w przedpokoju, gdzie pomieści nasze płaszcze i kurtki, a także odzienie gości. Stojak z drewnianym podestem pozwala zorganizować również nasze obuwie w jednym miejscu.

czytaj całość »
Trwałe i wygodne meble do biura 0
Trwałe i wygodne meble do biura

Wybierając meble do biura, należy kierować się nie tylko ich wyglądem. Kolorystyka i materiały, z jakich wykonane są meble to tylko niektóre kryteria. Liczy się również ergonomia mebli, czyli przystosowanie do wielogodzinnej pracy. Sprawdźmy, jak urządzić biuro zgodnie z zasadami zarówno estetyki, jak i przepisów prawa pracy.

Wytyczne BHP dla urządzania biura

Rozporządzenie do Kodeksu pracy jasno mówi, jakie normy mają spełniać meble do biura. Biurko powinno być na tyle szerokie, aby móc swobodnie na nim pracować. Jednak w rozporządzeniu nie znajdziemy konkretnych wymiarów biurka. Wszystko zależy od tego, iloma urządzeniami pracownik się posługuje. Im więcej wymaganych akcesoriów do pracy, tym większy powinien być blat. Zwykle biurka dla pracowników są tej samej wielkości. Jednak w zależności od potrzeb działu, mogą się różnić. Wtedy warto wybrać meble do biura na zamówienie.

czytaj całość »
Jak wybrać lustra do sklepu odzieżowego 0
Jak wybrać lustra do sklepu odzieżowego

Lustra towarzyszą nam na każdym kroku. W domu pomagają ułożyć fryzurę i wykonać makijaż. Schowane w torebce niewielkie lusterka pozwalają dyskretnie sprawdzić wygląd. Mamy też lustra do sklepu odzieżowego, niezbędne do przymierzania ubrań. Sprawdźmy, czym kierować się przy ich wyborze.


Zwierciadła podkreślające charakter wnętrza

Lustra w sklepie dobierzemy w zależności od odbiorców naszej marki. Lustra dekoracyjne o ciekawych kształtach ram pasują do sklepów z ekskluzywną odzieżą. Ciężkie, zdobione ramy urzekną miłośników stylu vintage czy glamour. Dobrze jednak uważać z ich ilością, bo mogą przytłoczyć pomieszczenie. Do ozdobnych luster możemy dobrać stonowane modele. W sklepach z odzieżą wizytową i biznesową najlepiej sprawdzą się klasyczne, minimalistyczne modele. Lustro stojące z możliwością regulacji pozwala na dopasowanie kąta do konkretnej osoby. 

czytaj całość »
Skarbnica kamieni, czyli wyposażenie sklepu jubilerskiego 0
Skarbnica kamieni, czyli wyposażenie sklepu jubilerskiego

Jubilerstwo to rzemiosło, gdzie liczy się praca ludzkich rąk, dbałość o detale i serce włożone w ten zawód. Ostatecznie dzieła trafiają w ręce Klienta. Aby tak się stało, potrzebujemy zadbać o wyposażenie sklepu jubilerskiego. Sprawdźmy, jak zorganizować miejsce dla drogocennych wyrobów.

Gabloty do jubilera z funkcjami zabezpieczeń

Jak otworzyć sklep jubilerski? Sprawą pierwszorzędną jest bezpieczeństwo sklepu. Wyroby o wysokiej wartości muszą być zabezpieczone przed dostaniem się w niepowołane ręce. Dlatego na wyposażenie sklepu jubilerskiego wybierzmy meble z funkcją ochronną. Szklane gabloty zamykane są na klucz, więc tylko personel będzie mieć do nich dostęp. Jeśli Klient będzie chciał obejrzeć wyrób, musi poprosić o to sprzedawcę. Jednak dzięki przezroczystym gablotom dokładne obejrzenie przedmiotu nie stanowi problemu. W gablotach warto zamontować oświetlenie, które odbije blask biżuterii, a co za tym idzie spotęguje wrażenie ekskluzywności.

czytaj całość »
Wybieramy lady impulsowe zachęcające do zakupu 0
Wybieramy lady impulsowe zachęcające do zakupu

W przypadku sklepów spożywczych czy stacji benzynowych spora część zysków generowana jest w ostatnim etapie zakupowym. Widzą o tym producenci batonów, gum do żucia czy lizaków. Dlatego to właśnie lady impulsowe są miejscem sprzedaży tych produktów.


Lady sklepowe – modele z niskim i wysokim impulsem


Lady z impulsem tworzą dodatkową okazję do sprzedaży. Sprzedawcy z tą wiedzą generują większe zyski, przy minimalnym wysiłku. Kluczem jest wystrój sklepu zorientowany na Klienta. Każdy mebel powinien mieć określone przeznaczenie, aby zmaksymalizować szansę sprzedaży.

Wybierając lady impulsowe, warto wcześniej zapoznać się z ich modelami. Pozwoli to na przemyślany zakup, dobrany do rodzaju sklepu i asortymentu. 
Inny rodzaj wybierzemy do sklepu spożywczego, a inny na stację benzynową. Na przykład na stacjach benzynowych w obrębie kas możemy wprowadzić zarówno lady z wysokim, jak i z niskim impulsem. Takie rozwiązanie pozwoli na aranżację lokalu zgodnie z zasadami prawidłowej ekspozycji towaru. 

czytaj całość »
Dobieramy system mebli do garderoby domowej 0
Dobieramy system mebli do garderoby domowej

Kupując mieszkanie, wierzymy, że urządzenie wnętrza pójdzie nam sprawnie. Słysząc historie o trudach umeblowania czterech kątów, machamy ręką. Liczymy na to, że u nas będzie inaczej, a usłyszane opowieści to wynik pecha. Tymczasem problemy mogą przydarzyć się i nam. Jednak możemy się przed nimi uchronić, zdobywając wcześniej wiedzę. Dowiedzmy się, jaki system mebli do garderoby wybrać i czego unikać.

Wpływ wystroju wnętrza na samopoczucie

Dlaczego warto pochylić się nad kwestią garderoby? Wydaje się to oczywiste, ale od tego, jakie meble wybierzemy, zależy nasza codzienna wygoda. Nie ma nic gorszego niż przeznaczenie pieniędzy na wyposażenie, które rozminęło się z naszymi oczekiwaniami. To w końcu meble powinny służyć nam, a nie odwrotnie.

Funkcjonalne, estetyczne meble ułatwiają zachowanie porządku, jednocześnie pełniąc funkcję estetyczną. W domach spędzamy sporo czasu, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Wygląd i kolorystyka wnętrza przekłada się również na nasze samopoczucie.

czytaj całość »
Jaka lada sklepowa zachęci Klientów 0
Jaka lada sklepowa zachęci Klientów

W ostatnich miesiącach widoczna jest zmiana podejścia do robienia zakupów. Obecnie Klienci wolą zrobić jednorazowo większe zakupy, odwiedzając sklepy rzadziej. Z tego powodu zmienia się także wyposażenie sklepów. Podpowiemy, jaka lada sklepowa wkomponuje się w charakter sklepu i dzisiejsze trendy.

Miejsce kasy nie musi być banalne

Strefa przykasowa nie musi być smutnym miejscem, który Klient kojarzy tylko z czekaniem w kolejce. Możemy ciekawie zaaranżować to miejsce, dodatkowo tworząc przestrzeń do ekspozycji produktów.

Miejsce za ladą to świetna okazja do stworzenia ciekawej aranżacji. Ścianę możemy ozdobić plakatami w ramkach, nawiązującymi grafiką do naszej działalności. Kolejnym akcentem będą tabliczki, na przykład z zabawnymi cytatami. Dobrym zabiegiem jest postawienie za ladą regału na promowanie wybranych produktów.

czytaj całość »
Wybieramy najlepsze stojaki na ubrania do garderoby 0
Wybieramy najlepsze stojaki na ubrania do garderoby

Urządzając garderobę, zastanawiamy się, które meble sprawdzą się u nas najlepiej. Jeśli mamy niewielkie mieszkanie, kierujemy się małym gabarytem. W przypadku większych przestrzeni myślimy jakie meble wybrać, aby zachować spójny styl. W obu wariantach ciekawym rozwiązaniem są stojaki na ubrania.

Retro szafa czy nowoczesne statywy na ubrania

Szafa w garderobie nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Bywa tak, że ubrania leżące na półkach po czasie nabierają nieprzyjemnego zapachu. Wynika to z braku cyrkulacji powietrza. Używamy wtedy saszetek zapachowych, suszonych ziół lub ziaren kawy. Jednak te metody nie zawsze się sprawdzają.

Czasami chcemy też, żeby wnętrze nie było monotonne. Dlatego decydujemy się na coś innego niż klasyczna szafa.

Otwarte meble do garderoby niwelują te problemy. Na przykład regały przyścienne lub stojaki. Możemy je także ze sobą łączyć. Dzięki temu przestrzeń będzie ciekawsza, a meble spełnią różne funkcje, uzupełniając się.

czytaj całość »
Co daje sklepom system wejścia wyjścia 0
Co daje sklepom system wejścia wyjścia

System wejścia wyjścia, czyli inaczej system prowadzenia Klienta organizuje ruch w sklepie. Tak jak na drodze, tak i w sklepie powinniśmy znać kierunek poruszania się. Bez działających rozwiązań wnętrze pogrąży się w chaosie. Podpowiadamy, jak zaplanować i zorganizować ruch po sklepie.

Zalety wyznaczania ścieżek w sklepie

W zależności od tego, czy mamy duży, czy mały sklep, inaczej wygląda system wejścia wyjścia. W niewielkich sklepach osiedlowych typu convenience store sprawa wygląda prościej. Ruch odbywa się naturalnie, bo determinuje go przestrzeń. Instynktownie omijamy kasę, gdzie gromadzą się Klienci chcący zapłacić za towar. Wybór ścieżek jest niewielki, po prostu kierujemy się do drugiej alejki. A co w przypadku średnich i dużych sklepów?

czytaj całość »
Lada do sklepu z odzieżą elementem wyposażenia 0
Lada do sklepu z odzieżą elementem wyposażenia

Choć sklepy prężnie rozwijają sprzedaż internetową, Klienci wciąż chętnie wybierają tradycyjną formę zakupów. Wolimy dotknąć towar, przymierzyć go, sprawdzić materiał. Kolor czy grubość tkaniny ciężko ocenić na podstawie fotografii lub opisu. Jednocześnie wymagamy od sklepów o wiele więcej niż dawniej. Podpowiadamy, jaka lada do sklepu z odzieżą spełni niezbędne wymagania Klientów.

Jak dobrać odpowiednią ladę do sklepu

Stanowisko dla pracownika powinno być wygodne zarówno dla niego, jak i dla Klientów. Pracownik musi mieć miejsce na podstawowe wyposażenie, takie jak kasa fiskalna, terminal płatniczy, dokumenty w wersji papierowej czy torby na zakupy. Aby mógł pomieścić niezbędne akcesoria, zachowując porządek, lada powinna mieć szuflady lub półki. Dzięki temu Klienci nie zobaczą, co dzieje się po drugiej stronie lady.

 

czytaj całość »
Wyspa handlowa - jak zaprojektować stoisko w centrum handlowym 0
Wyspa handlowa - jak zaprojektować stoisko w centrum handlowym

Dobrze zaprojektowana wyspa handlowa musi uwzględniać miejsce dla pracownika. Nie jest to łatwe zadanie, bo wyspa ma ograniczoną powierzchnię i mieści również towar. Warto skorzystać z gotowych rozwiązań, które mają odpowiednio dobrane meble. Ważna jest także funkcjonalność, wygląd oraz wytrzymałość mebli.

Pomysły na działalność na wyspie w galerii handlowej

Myśląc o własnym stoisku, zastanawiamy się, co sprzedawać na wyspie handlowej. Wybór jest spory. Sprzedawane są owoce i warzywa, kwiaty, kosmetyki, akcesoria GSM. Z sektora usług oferowana jest żywność, rozwiązania internetowe i telefoniczne czy różnego rodzaju punkty napraw.

Klientami wysp są w dużej większości przechodnie, którzy przyszli do centrum i oglądają nasze produkty po drodze do określonego sklepu. Daje to dodatkową przewagę handlową i generuje większe zainteresowanie niż w przypadku lokalu. Więcej Klientów decyduje się przystanąć na chwilę przed wyspą i obejrzeć towar niż specjalnie wejść do sklepu.

Własne stoisko jest dobrym pomysłem dla początkujących firm, które nie chcą przeznaczać dużych kwot na starcie działalności. Umowy na wynajem miejsca na wyspę zawieramy bowiem na znacznie krótsze okresy. Dzięki temu przetestujemy, jak nasza działalność radzi sobie na rynku i jak odbierana jest przez Klientów. Jeśli okaże się, że sprzedaż jest na dobrym poziomie, otworzymy nowe lokale.

Wyspy handlowe w galerii – jakie meble wybrać

Podstawą wyspy są przezroczyste witryny z półkami, na których wyeksponujemy towar. Klienci mogą dokładnie obejrzeć asortyment, zanim podejdą do lady. Stoiska mogą zawierać także szafki od strony sprzedawcy. Pozwala to na magazynowanie towaru i przechowywanie dokumentacji.

Możemy wybierać wśród gotowych zestawów, tworzących całe wyspy, dostępnych na stronie ABM. Dostępne są różne konfiguracje, na przykład połączenie kilku gablot, przeplatanie witryn ladami czy zastosowanie witryn narożnych.

Wyspa handlowa może także posiadać krzesła dla Klientów. Zwłaszcza gdy oferujemy usługi wymagające dłuższej obsługi kupujących czy podpisania umowy.

Korzystając  z pomocy fachowców, dobierzemy meble pasujące do naszej działalności i dostępnego budżetu.

 

czytaj całość »
Wybieramy wózki i koszyki do sklepu samoobsługowego 0
Wybieramy wózki i koszyki do sklepu samoobsługowego

Pierwszą rzeczą, jaką robi Klient po wejściu do sklepu, jest zabranie koszyka. To przedmiot pierwszej potrzeby w sklepie. Już sam wózek mówi nam coś o sklepie. Jeśli widzimy, że jest brudny i zniszczony, to nasze pierwsze odczucia są negatywne. Możemy poczuć niechęć i zniesmaczenie. Jeśli jest w wesołym kolorze, mamy pozytywne skojarzenia. Te z pozoru nieistotne cechy działają na podświadomość Klienta.

Wózki i koszyki sklepowe mają spełniać potrzeby Klientów. Klienci traktują wózki jako stały element sklepu. W różnych sklepach mogą się różnić wyglądem. Jednak ich przeznaczenie jest takie samo. Ułatwiają zakupy. Umożliwiają dłuższe zakupy. Odciążają kręgosłup.

czytaj całość »
Leki w sklepie spożywczym – jak urządzić dział z lekami 0
Leki w sklepie spożywczym – jak urządzić dział z lekami

Polska zajmuje wysokie miejsce w Europie pod względem liczby leków kupowanych recepty. Chętnie kupujemy leki w sklepie, bo to wygodniejsza opcja niż apteka. Wybranie środka ze sklepowej półki jest szybsze niż stanie w kolejce do aptecznego okienka. Zwłaszcza jeśli jesteśmy w trasie czy na wakacjach.

Sklep spożywczy czy stacja benzynowa na trasie to miejsce, gdzie możemy sprzedawać leki OTC, czyli bez recepty. Jednak na niektóre leki bez recepty sklep nie ma pozwolenia. Są to na przykład substancje sprzedawane bez recepty w aptekach krócej niż 5 lat. Aby lek znalazł się również w sklepie, musi minąć ten okres. To główny wyjątek. Jak urządzić sklep, aby sprzedaż leków była wysoka?

Meble do atrakcyjnej prezentacji leków

Leki w sklepie zwykle sprzedawane są na dziale kosmetycznym lub obok kas. Ustawmy opakowania w widoczny sposób. Klienci kupują oczami, więc chętniej sięgają po produkty znanych producentów.

czytaj całość »
Wystrój sklepu odzieżowego - 5 elementów wyposażenia 0
Wystrój sklepu odzieżowego - 5 elementów wyposażenia

Przeglądając katalogi meblowe, czasem nie wiemy, na co się zdecydować. Wybór jest spory, a wszystkie meble wydają się idealne. Zwłaszcza jeśli urządzamy sklep, nie jest to łatwe zadanie. Pomożemy stworzyć wystrój sklepu odzieżowego, który ma wszystko, co niezbędne. Jest 5 rzeczy, o których musimy pamiętać, startując z nowym sklepem odzieżowym.  

Jakie to rzeczy? Głównie są to meble, bo właśnie one wpływają na niepowtarzalny charakter wnętrza. Meble eleganckie, wykonane z ciemnego drewna, ze złotymi dodatkami spotkamy w sklepach z luksusowym asortymentem. Z kolei meble o krzykliwych, metalicznych barwach skierowane są dla nastolatków.

 

czytaj całość »
Sztuczne owoce i warzywa – dekoracje do sklepu spożywczego 0
Sztuczne owoce i warzywa – dekoracje do sklepu spożywczego

Sklep spożywczy ma swoją specyfikę. Rządzi się innymi prawami niż większość branż. Musimy zapewnić Klienta, że asortyment jest świeży i wysokiej jakości. Przekonywać żywymi kolorami. Widoczną higieną i czystością. Porządkiem w ułożeniu towaru. Aby urządzić sklep, poza standardowym wyposażeniem potrzebujemy dodatków.

Podstawa sklepu spożywczego, czyli wybór regału. Zanim wybierzemy akcesoria, musimy stworzyć bazę sklepu. Drewniany regał na owoce wyjątkowo pasuje do sklepu warzywnego. Drewno kojarzy się nam z naturą, zapachem lasu i świeżymi owocami. Nawiązuje do stylu polskich wsi. Odgłosu rozpalonego kominka. Takie skojarzenia wpływają pozytywnie na Klientów. Warto z nich korzystać.

czytaj całość »
Jak zachęcić Klienta do zakupów impulsywnych przy kasie? 0
Jak zachęcić Klienta do zakupów impulsowych przy kasie?

Nie ma chyba takiej osoby, która lubi stać w długiej kolejce do kasy w sklepie. Kolejne, dłużące się minuty sprawiają, że każdy stara się znaleźć sobie jakieś zajęcie, aby czas szybciej minął. Warto to wykorzystywać i wykorzystać sprzedaż impulsową przy kasie. Jakie rozwiązania są najskuteczniejsze?

Lady impulsowe z produktami na wyciągnięcie ręki

Lady impulsowe często spotykamy na stacjach benzynowych albo w sklepach spożywczych i jest to rozwiązanie, które świetnie się sprawdza. Sekretem sukcesu jest tu wykorzystanie jak najbardziej uniwersalnego asortymentu, który zainteresuje możliwie najszersze grono Klientów. Powinny to być produkty, które kupuje każdy, niezależnie od wieku, płci czy wykształcenia. Umieszczenie ich na wysokości dłoni sprawia, że są łatwo dostępne i chętnie dorzucane do koszyka z zakupami.

czytaj całość »
Zestawienie środków ochrony indywidualnej w sklepie 0
Zestawienie środków ochrony indywidualnej w sklepie

Niezależnie od tego, czy prowadzimy sklep spożywczy, czy odzieżowy, regulacje dotyczące środków ochrony indywidualnej uwzględniają każdego pracodawcę. Ostatnia sytuacja znacznie podniosła poziom świadomości w firmach. Dbamy o zdrowie pracowników i Klientów, bo wiemy, że wpływa to na reputację przedsiębiorstwa. Sklepy to miejsce, gdzie dziennie przewija się mnóstwo osób. Bez zachowania środków higieny, personel i Klienci narażeni są na utratę zdrowia. Jak wyposażyć sklep? Opisujemy cztery niezbędne środki do sklepu.

 

czytaj całość »
Koszyk na kółkach kontra wózek, czyli zakupowa rywalizacja 0
Koszyk na kółkach kontra wózek, czyli zakupowa rywalizacja

Każdy sklep ma wybraną strategię. Stara się zachęcić Klienta do zakupów. Najlepiej jak największych. Decyzje podjęte przy wyposażaniu sklepu mają wpływ na sprzedaż. Sklepy nie mogą pozwolić sobie na błędy. W tym celu analizują elementy sklepu. Badają użyteczność pod kątem szybkości zakupów. Łatwości znalezienia produktów. A także używania koszyków sklepowych. Koszyk czy wózek ma być przede wszystkim pojemny. Marzeniem sprzedawcy jest, aby był wypełniony po brzegi. Żeby tak było, musi być wygodny w użytkowaniu.

 

czytaj całość »
Środki ochrony indywidualnej do stosowania w biurze 0
Środki ochrony indywidualnej do stosowania w biurze

Obostrzenia zmusiły przedsiębiorstwa do zwiększonej ostrożności. Kodeks pracy mówi o obowiązku zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków. Oznacza to, że w obecnej sytuacji musimy zapewnić pracownikom podstawowe środki ochrony indywidualnej. Takie jak rękawiczki czy płyny do dezynfekcji. Organizując życie biurowe na nowo, pamiętajmy zwłaszcza o dystansie. Jeśli dysponujemy ograniczoną powierzchnią, niemożliwe będzie wyznaczenie osobnych pomieszczeń dla każdego pracownika. Na szczęście na rynku pojawiają się pomysły na bezpieczną pracę.

 

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium