Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Blog chmura tagów
Osłona plexi jako ochrona przed wirusami w obiektach usługowych 0
Osłona plexi jako ochrona przed wirusami w obiektach usługowych

Osłona plexi jako ochrona przed wirusami w obiektach usługowych. Sklepy, biura, restauracje – to miejsca, gdzie przemieszczają się niezliczone ilości osób. Korzystamy ze wspólnych wind, biurek, stołów i lad. Nie wystarczy samo przetarcie powierzchni czy założenie maseczki. Nasze działania muszą być wielopłaszczyznowe.

Osłona plexi jako ochrona przed wirusami w obiektach usługowych

Sklepy, biura, restauracje – to miejsca, gdzie przemieszczają się niezliczone ilości osób. Korzystamy ze wspólnych wind, biurek, stołów i lad. Nieświadomie dotykamy miejsc, które mogły mieć kontakt z osobą zarażoną. To nieuniknione. Czy możemy coś zrobić? Tak, i to sporo. Mamy wpływ na swoje zdrowie i innych.

osłona montowana do blatuOsłona plexi jako ochrona przed wirusami? Jest to jeden ze sposobów na walkę z niewidzialnym wrogiem. Stosowanie kilku zasad jednocześnie zwiększa szansę na wygraną. Nie wystarczy samo przetarcie powierzchni czy założenie maseczki. Nasze działania muszą być wielopłaszczyznowe.

Częsta dezynfekcja pomieszczeń i stosowanie środków ochronnych

W miejscach, gdzie jest duży przepływ osób, ważne jest regularne odkażanie powierzchni. Szczególnie w restauracjach, barach czy sklepach. To tam Klienci mają kontakt z żywnością. Jeśli stół będzie skażony, gość może nieświadomie przenieść wirusa na sztućce. Gdy dotknie lady w sklepie, kolejna osoba może przenieść na siebie zakaźne cząstki. Możemy temu zapobiec tylko poprzez częste odkażanie powierzchni.

Wiemy, że maseczki chronią przed zarażaniem innych. Z wiadomych względów w obiektach gastronomicznych Klienci nie muszą ich nosić. To prowadzi do pytania, jak w takim razie uniknąć zakażeń? Przecież maseczki to podstawowa broń przed wirusem. Na szczęście w lokalach możliwa do zastosowania jest inna bariera ochronna. Na przykład osłona plexi lub ze szkła. To przezroczysty separator, którym oddzielamy stoliki, a co za tym idzie Klientów.

Zastosowanie takiej ochrony z pewnością pozytywnie wpływa na samopoczucie. Klienci czują się bezpieczniej, gdy widzą, że są oddzieleni od pozostałych osób. Jednocześnie przezroczysta osłona sprawia, że całe pomieszczenie jest widoczne. Dzięki temu posiłki mogą być spożywane w spokojnej atmosferze.

Informowanie pracowników o wdrożonych środkach bezpieczeństwa

Opisane wyżej środki możemy stosować także w biurach. Zwłaszcza kiedy kilka osób przebywa w jednym pomieszczeniu. W pokojach pracowniczych, oprócz zachowywania dystansu sprawdzi się osłona na biurko. Dzięki temu pracownicy będą od siebie dodatkowo oddzieleni. Może to być osłona plexi lub ze szkła hartowanego – mocowana do biurka lub wolnostojąca.

Warto, abyśmy poinformowali o tym, że włączyliśmy dodatkowe środki. Wywieśmy odpowiednią informację na drzwiach. Dodajmy post na social mediach. Wrzućmy na naszą stronę krótką notkę o tym, jak dbamy o pracowników i Klientów. Dzięki temu będą wiedzieć, że mogą czuć się u nas bezpiecznie. Pokażmy, że prowadzimy swoją firmę odpowiedzialnie i otaczamy troską osoby, które ją budują.

Zapraszamy na zakupy do sklepu internetowego: https://wyposazamysklepy.pl/

 

 

Zapraszamy do przeczytania innych publikacji na ten temat: https://blog.abm.com.pl/oslona-ochronna-do-biura-lub-restauracji

http://wyposazenie-dla-sklepow.pl/srodki-ochrony-osobistej

 

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium