do kasy suma: 0,00 zł
Informacja o zamówieniach

Ze względu na pandemię terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu. Będziemy o tym informować przy potwierdzaniu zamówienia.

NEWSLETTER
Wyrażam zgodę na przesyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej Newslettera z informacjami o produktach dostępnych u Administratora. Administratorem danych osobowych jest ABM SA
UWAGA: Użytkownikowi przysługują prawa: wniesienia sprzeciwu, dostępu do danych, żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych. Więcej w Polityce prywatności.
Osłona plexi jako ochrona przed wirusami w obiektach usługowych 0
Osłona plexi jako ochrona przed wirusami w obiektach usługowych

Osłona plexi jako ochrona przed wirusami w obiektach usługowych

Sklepy, biura, restauracje – to miejsca, gdzie przemieszczają się niezliczone ilości osób. Korzystamy ze wspólnych wind, biurek, stołów i lad. Nieświadomie dotykamy miejsc, które mogły mieć kontakt z osobą zarażoną. To nieuniknione. Czy możemy coś zrobić? Tak, i to sporo. Mamy wpływ na swoje zdrowie i innych.

osłona montowana do blatuOsłona plexi jako ochrona przed wirusami? Jest to jeden ze sposobów na walkę z niewidzialnym wrogiem. Stosowanie kilku zasad jednocześnie zwiększa szansę na wygraną. Nie wystarczy samo przetarcie powierzchni czy założenie maseczki. Nasze działania muszą być wielopłaszczyznowe.

Częsta dezynfekcja pomieszczeń i stosowanie środków ochronnych

W miejscach, gdzie jest duży przepływ osób, ważne jest regularne odkażanie powierzchni. Szczególnie w restauracjach, barach czy sklepach. To tam Klienci mają kontakt z żywnością. Jeśli stół będzie skażony, gość może nieświadomie przenieść wirusa na sztućce. Gdy dotknie lady w sklepie, kolejna osoba może przenieść na siebie zakaźne cząstki. Możemy temu zapobiec tylko poprzez częste odkażanie powierzchni.

Wiemy, że maseczki chronią przed zarażaniem innych. Z wiadomych względów w obiektach gastronomicznych Klienci nie muszą ich nosić. To prowadzi do pytania, jak w takim razie uniknąć zakażeń? Przecież maseczki to podstawowa broń przed wirusem. Na szczęście w lokalach możliwa do zastosowania jest inna bariera ochronna. Na przykład osłona plexi lub ze szkła. To przezroczysty separator, którym oddzielamy stoliki, a co za tym idzie Klientów.

Zastosowanie takiej ochrony z pewnością pozytywnie wpływa na samopoczucie. Klienci czują się bezpieczniej, gdy widzą, że są oddzieleni od pozostałych osób. Jednocześnie przezroczysta osłona sprawia, że całe pomieszczenie jest widoczne. Dzięki temu posiłki mogą być spożywane w spokojnej atmosferze.

Informowanie pracowników o wdrożonych środkach bezpieczeństwa

Opisane wyżej środki możemy stosować także w biurach. Zwłaszcza kiedy kilka osób przebywa w jednym pomieszczeniu. W pokojach pracowniczych, oprócz zachowywania dystansu sprawdzi się osłona na biurko. Dzięki temu pracownicy będą od siebie dodatkowo oddzieleni. Może to być osłona plexi lub ze szkła hartowanego – mocowana do biurka lub wolnostojąca.

Warto, abyśmy poinformowali o tym, że włączyliśmy dodatkowe środki. Wywieśmy odpowiednią informację na drzwiach. Dodajmy post na social mediach. Wrzućmy na naszą stronę krótką notkę o tym, jak dbamy o pracowników i Klientów. Dzięki temu będą wiedzieć, że mogą czuć się u nas bezpiecznie. Pokażmy, że prowadzimy swoją firmę odpowiedzialnie i otaczamy troską osoby, które ją budują.

Zapraszamy na zakupy do sklepu internetowego: https://wyposazamysklepy.pl/

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium