Kosz wyprzedażowy to dobry wybór, zwłaszcza jeśli zależy nam na sprzedaży końcówek serii. W koszach możemy umieścić produkty sprzedawane luzem, w różnych rozmiarach i o zróżnicowanym kształcie.
Jak wygląda kosz ekspozycyjny
Kosze służące do wyprzedaży ostatnich sztuk towaru mają kilka nazw. Kosze wyprzedażowe, ekspozycyjne, promocyjne, wsypowe. Już same nazwy dużo mówią nam o przeznaczeniu tego rodzaju koszy. Produkty możemy po prostu szybko wrzucić do kosza. Umieścimy tam towar w atrakcyjnej cenie, którego chcemy się pozbyć. Na przykład podczas wyprzedaży kolekcji, zmiany asortymentu czy opróżniania magazynu.
Kosze wsypowe są wykonywane najczęściej z chromowanego lub ocynkowanego drutu. Zwykle mają zatem kolor chromu. Mają ażurowy wzór charakteryzujący się otworami.
Na rynku mamy różne rodzaje koszy wsypowych. Warto poznać popularne modele koszy, aby wybrać te, które spełnią nasze oczekiwania.
Kosze wsypowe składane
To kosze proste w montażu i demontażu. Po akcji wyprzedaży szybko schowamy kosze. W razie potrzeby w parę chwil złożymy je z powrotem.
Kosze promocyjne na kółkach
Wybierzmy je, jeśli zależy nam na wygodnym przewożeniu kosza. To przydatne podczas transportu towaru między magazynem a sklepem. Ponadto dzięki kółkom łatwiej przesuniemy kosz w wybrane miejsce.
Kosze wyprzedażowe z dodatkową nadstawką
Niewielka półka zawieszona nad koszem pozwala eksponować drobne, dodatkowe produkty.
Kosze wysypowe z regulacją półki
W tych koszach ustawimy dno (półkę) na wybranej wysokości. Dzięki temu wyeksponujemy towar na odpowiednim poziomie, w zależności od jego wymiarów.
Modele z przegrodą wewnątrz kosza
W tych modelach koszy oddzielimy wybrane grupy produktów od siebie.
W jakich sklepach sprawdzi się kosz wysypowy
Kosze sprawdzają się zwłaszcza w sklepach odzieżowych, sportowych, sklepach z zabawkami. Jaki asortyment możemy umieścić w koszach? Będzie to na przykład odzież, obuwie, zabawki, sprzęt sportowy, tekstylia. Ważne, by były to towary w atrakcyjnych cenach. Zwykle są to zatem końcówki serii i towar w uszkodzonym opakowaniu. Ponadto artykuły z krótką datą ważności.
Do koszy często trafiają produkty, które cechuje sezonowość. Przykładem jest wyprzedaż kremów do opalania pod koniec lata.
Kosze postawmy tuż przy wejściu, na środku sali, przy kasie. Ustawienie koszy przy kasie to sposób na sprzedaż impulsową. Czyli skłonienie Klientów do dodatkowych, nieplanowanych wcześniej zakupów. Osiągniemy to poprzez oferowanie niedrogich produktów na ostatnim etapie zakupów.
Przeczytaj o zaletach mebli branżowych:
https://wyposazeniedlasklepow.pl/sklep-spozywczy/meble-sklepowe-branzowe-dlaczego-warto/
Sprawdź, czy masz w sklepie te praktyczne akcesoria:
https://blog.abm.com.pl/zobacz-te-przydatne-akcesoria-do-sklepow/