Blog kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Blog chmura tagów
Artykuły biurowe do efektywnej pracy 0
Artykuły biurowe do efektywnej pracy

Artykuły biurowe są nieodłączną częścią wyposażenia każdego biura. Dzięki nim praca staje się bardziej zorganizowana. Jeśli zajmujemy się zamawianiem akcesoriów, poniższa lista z pewnością nam w tym pomoże. Dowiedzmy się więc, jak zaopatrzyć biuro w niezbędne akcesoria.

Podstawowe akcesoria biurowe – dziurkacze i zszywacze

Zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi to zadanie asystenta biurowego. Dba on o uzupełnianie braków w biurowym magazynie. A także o regularne zamawianie akcesoriów. Wygodne jest korzystanie z usług jednego dostawcy, u którego zamówimy wszystkie potrzebne artykuły.

Część dokumentów nadal przechowujemy w wersji papierowej. Musimy zatem dbać o właściwe sortowanie i przechowywanie dokumentacji. W tym celu niezbędne będą akcesoria, takie jak dziurkacze i zszywacze do papieru.

Dziurkacze pozwalają wykonywać otwory (perforacje) w dokumentach. Dzięki temu możemy umieszczać kartki w segregatorze. Na rynku są dziurkacze wykonujące otwory w 10, 25, a nawet 60 kartkach jednocześnie. W antypoślizgowej podstawie znajduje się pojemnik na ścinki papieru. Z kolei plastikowa, wysuwana listwa to ogranicznik formatu ze wskaźnikiem rozmiaru papieru. Dziurkacze wyposażone w blokadę ramienia ułatwiają przechowywanie dziurkacza, bo złożony zajmuje mniej miejsca. Zwróćmy uwagę także na rozstaw dziurek. Standardowy rozstaw wynosi 80 milimetrów.

Kolejnymi akcesoriami często używanymi w biurze są zszywacze do papieru. Podobnie jak dziurkacze, mogą one zszywać jednocześnie wybraną ilość kartek. Na przykład 10 lub 20 kartek. Są zszywacze oferujące jednocześnie trzy rodzaje zszywania: otwarte, zamknięte oraz tapicerskie. Będziemy też oczywiście potrzebować zszywek pasujących do danego modelu zszywacza. Najczęściej są to zszywki 24/6 oraz zszywki 26/6.

Oprócz zszywaczy warto wyposażyć biurowy magazyn w metalowe spinacze do papieru. Będą przydatne w sytuacji, gdy nie chcemy trwale łączyć kartek.

Zarówno dziurkacze, jak i zszywacze mają zwykle podstawę chroniącą blat przed porysowaniem.

Pozostałe przydatne akcesoria do biura

Przy wyposażaniu biura pamiętajmy również o karteczkach do notowania. Przydatne będą karteczki samoprzylepne i karteczki w formie klejonej lub nieklejonej kostki. A także niewielkie znaczniki, które ułatwiają zaznaczanie ważnych stron. Przy okazji zamawiania karteczek, nie zapomnijmy o zapasie długopisów. Możemy zdecydować się na uniwersalny kolor niebieski lub czarny. Pamiętajmy też o zakreślaczach, markerach permanentnych i markerach do tablic (kredowe i suchościeralne). Do drobnych prac biurowych przydadzą się taśmy klejące i nożyczki.

W biurze niezmiernie ważna jest ochrona i przechowywanie dokumentów. Pomogą w tym koszulki na dokumenty i teczki. W celu wysyłki listów i przekazywania poufnych dokumentów niezbędne będą białe koperty. Najlepiej różnego formatu, na przykład C4, C5 i C6. Co oznacza cyfra przy literze C? Po prostu format papieru. Jeśli zatem chcemy umieścić w kopercie niezłożoną kartkę A4, wybierzmy kopertę C4. Z kolei tradycyjna koperta na listy ma rozmiar C6.

W biurze nie może zabraknąć też druków akcydensowych. To na przykład książka kontroli przedsiębiorcy, lista obecności, księga środków trwałych czy zapomniana już książka skarg i wniosków.

Zapraszamy do zakupu akcesoriów biurowych w naszym sklepie.

 

Poznaj więcej akcesoriów do biura:

https://blog.abm.com.pl/akcesoria-z-pleksi-idealne-do-biura/

https://wyposazenie-dla-sklepow.pl/meble-na-zamowienie/wyposazenie-biura-niezbedne-i-przydatne-elementy/

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacja w nagłówku

Infolinia:

Telefon: 515 212 316, 515 212 301

Email: sklep@abm.com.pl

Informacja w stopce
F01 JS Helper
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium